Przepis na kapustę zasmażaną

1. Data: 2002-09-16 10:28:34

Temat: Przepis na kapustę zasmażaną
Od: "Ms" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów,

Poszukuję przepis na białą kapustę zasmażaną oraz sposób przygotowania.

Pozdrawiam
Ms

1. Data: 2002-09-16 11:30:18

Temat: Re: Przepis na kapustę zasmażaną
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ms" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczów,
>
> Poszukuję przepis na białą kapustę zasmażaną oraz sposób przygotowania.
>
> Pozdrawiam
> Ms

ale świeza czy kiszona? Bo babcia robi super zasmazana z grzybkami, ale to
jest kiszona :) Tylko bym musiala zadzwonic do niej.

wkn

1. Data: 2002-09-16 11:42:06

Od: "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn <w...@w...pl> napisał(a):

> ale świeza czy kiszona? Bo babcia robi super zasmazana z grzybkami, ale to
> jest kiszona :) Tylko bym musiala zadzwonic do niej.

A tak zadzwonić do Babci bezinteresownie to co? To pies???

pozdr,
grzesio [nudny]

1. Data: 2002-09-16 11:42:35

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:am4g2d$egv$1@news.gazeta.pl...

> A tak zadzwonić do Babci bezinteresownie to co? To pies???

a po co? jeździmy bezinteresownie :)
a rodzice mieszkają w bloku obok, pojadamy sobie razem obiadki co sobotę :-P

wkn

1. Data: 2002-09-16 11:56:34

Od: "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn <w...@w...pl> napisał(a):

> a po co? jeździmy bezinteresownie :)

Ja też jeżdżę zawsze bezinteresownie.
I nigdy nie odmawiam - jestem bardzo grzeczny i przyjmuję zawsze wszystko, co
mi dają...

pozdr,
grzesio [nudny]

1. Data: 2002-09-16 12:36:53

Od: "Claris" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam grupowiczów,
>
> Poszukuję przepis na białą kapustę zasmażaną oraz sposób przygotowania.

Podaje za gazeta wyborcza : wyprobowalam kilka razy - PYCHA!!!

Młoda kapusta duszona
Składniki:
2 główki młodej kapusty, 15 dag szynki albo wędzonego boczku, 3 młode
cebulki, 1 szkl. śmietany, 2 łyżki mąki, pęczek koperku, 1/2 cytryny, łyżka
kminku

Autor: Kinga Rudnicka
Sposób przyrządzania: Kapustę płuczemy, zalewamy wrzątkiem, odcedzamy
i kroimy drobno. Kroimy koperek. Siekamy cebulki, podsmażamy je na boczku
lub szynce, dodajemy kapustę, koperek, kminek, sól i dusimy ok. 15 minut, aż
kapusta będzie miękka. Mieszamy śmietanę z mąką, wlewamy do kapusty,
dodajemy sok z cytryny i wszystko razem gotujemy ok. 5 minut.

--

Claris /ona/ z Wrocławia
c...@w...pl

1. Data: 2002-09-16 13:38:13

Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez mnie ostatnio wzielo na cóś takowego :) z tym ze zamarzyły mi sie
jeszcze pieczarki :)
jako ze mialez wczesniej podduszona kapuste z wieczorka, za namowa
mamusi, dodalem do niej dosc spooora ilosc majeranku, troche bazyli i
ziol prowansalskich (tak dla zasady :) )
i to mi tak ladnie przechodzilo ziolkami :) ty oczywisci mozesz dodac
ziola podczas duszenia lub zasmarzania.
Kapustke te dodalem do wczesniej podsmarzonych na oleju 2 cebulek, 1-2
zabkow czosnku no i pieczarek (na ktore dzis tez mam chcice zreszta :)
).
W zasadzie z kapusty to tyle :) ja do tego dalem sobie jeszcze smarzone
ziemniaczki (ugotowane dzien wczesniej w lupiknach) no i plaster
kabaczka, ktory tez wrzucilem na patelenie z ziemniakami i podsmarzylem
:)
No tego mozna dodac, jesli lubisz, smietane lub sos smietanowy... ja
akurat wykorzystalem reszte smietany na surowke z marchwi i selera... :)
oczywiscie przyprawy typu sol, pieprz lub inne wg upodoban dodac mozna
:)
POzdrowka i zycze smacznego
maniek

1. Data: 2002-09-16 19:17:58

Od: "methe" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,

Ja to robię tak :

Szatkuje sobie taka jedna kapustę i wrzucam ja do garka zalewam woda i sie
gotuje, po jakims czasie dosypuje vegete , potem jak jest taka juz fajnie
chrupiąca dodaje startą na grubych oczach marchew i tu w zalezności od tego
ile jej akurat mam ale tak ze dwie srednie , potem dodaje usmazoną osobno
kielbaske drobiowa i wszystko to dodaje do kapusty , potem koperek a potem
to juz rozpuszczam maslo na patelni , koniecznie laciate czerwone (bo jest
jeszcze mikselko ale to nie o nie chodzi ) i ze dwie plaskie lyzki maki , to
szybko mieszam by nie bylo kluch i dodaje do kapusty i mieszam i to wsio .
Mi to ogromnie smakuje a jeszcze jak jest podane ze kurczakiem w panierce z
bulki tartej to juz wogole orgazm :))))) , no i moj syn za tym strasznie
przepada , za kapustka oczywiscie
..:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Pozdr
Methe

1. Data: 2002-09-16 20:12:24

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ms" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczów,
>
> Poszukuję przepis na białą kapustę zasmażaną oraz sposób przygotowania.

Poszatkowana kapuste dusze w malej ilosci osolonej wody, dodaje kminek i
przyprawe do bigosu;) Czasem, wzorem mojej babci, dodaje troche przecieru
pomidorowego, zeby zakwasic nieco te kapuste. Dodaje tez obowiazkowo
koperek. Zeby zagescic kapuste mozna ja oczywiscie potraktowac zasmazka
(maslo+maka), ale ja wole dodac samej maki, rozrobionej w malej ilosci wody
(potem trzeba szybko mieszac, zeby nie zrobily sie kluchy). W wersji light
mozna ja zagescic utartym surowym ziemniakiem. Nie dalej jak wczoraj jadlam
taka kapuste, made by babcia:)

Pozdrawiam
Marta

coś smacznego