Ciekawe co z makdonaldem...

1. Data: 2000-11-30 08:44:58

Temat: Ciekawe co z makdonaldem...
Od: "Sorel" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

....się stanie, teraz, gdy mamy embargo na wołowinkę z UE. Przecież
jedyny w Europie zakład produkujący kotleciki do maków, bigmaków i
innych ****maków mieści się w bodajże Belgii i zaopatruje wszystkie
makdonaldy w Europie.
Nie to, żebym cierpiał z tego powodu, bo nie jadam w makdonaldzie, ale
ciekawe-zamkną je, czy co? W końcu trudno będzie jechać tylko na
szejkach...

--
Pozdrawiam, Sorel
k...@k...net.pl

1. Data: 2000-11-30 10:47:14

Temat: Re: Ciekawe co z makdonaldem...
Od: "Jacek Swierczek" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sorel" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> Nie to, żebym cierpiał z tego powodu, bo nie jadam w makdonaldzie, ale
> ciekawe-zamkną je, czy co? W końcu trudno będzie jechać tylko na
> szejkach...
Oprocz szejkow sa jeszcze fiszmaki, makczikeny, nugety, frytki, ciastka,
lody.....

Jacek

1. Data: 2000-11-30 11:31:33

Od: "Sylvia I." <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie to, żebym cierpiał z tego powodu, bo nie jadam w makdonaldzie, ale
> ciekawe-zamkną je, czy co? W końcu trudno będzie jechać tylko na

Hi!

To może być naprawdę ciekawa sprawa ale, ale może się stanie tak, jak w
filmie "Skrzydełko czy nóżka??"
Gwoli przypomnienia (tam ponentat szybkiego zbiorowego żywienia
produkował swoje "frykasy" z pastiku, smarów i itp. produktów ubocznych
naszej cywilizacji).
I zamiast z "wściekłej" wołowinki będziemy mieli hamburgery (po polsku
trociniaki) z jakiejś gąbki syntetycznej (nareszczie będą różnokolorowe).

Zdrówka życzę,
:)

1. Data: 2000-11-30 16:44:30

Od: d...@e...net.ae (Tom.W) szukaj wiadomości tego autora

Sorel wrote:

> [...]
> Nie to, żebym cierpiał z tego powodu, bo nie jadam w makdonaldzie, ale
> ciekawe-zamkną je, czy co? W końcu trudno będzie jechać tylko na

W Emiratach ukazaly sie ulotki /niepodpisane/ informujace ze jak :
zjesz frytki w Mac'Donaldzie,skrzydelko w KFC, pizze w Pizza Hut,
kuoisz portki w Marksie i Spencerze czy kredke do ust w Revlonie
/i wiele wiele innych firm jeszcze wymieniono/
to tak jakbys kupil armate ktora strzela do Palestynczykow-poniewaz
te firmy kupuja bron Izraelczykom. Okraszono to odpowiednim zdjeciem.
Troche jest tam luzniej-ale tylko troche..
I zaraz potem ta BSE. Wieje w oczy Donaldowi!
Ja tez nie bede cierpial jak Mc'D zamkna.
Tyle ze zawsze czysto tam bylo, sorki -jest !
Tomek W
--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-12-02 21:22:00

Od: "Arek" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> innych ****maków mieści się w bodajże Belgii i zaopatruje wszystkie
> makdonaldy w Europie.
I tu się mylisz. Polskie "Donaldy" zaopatrują zakłady mięsne z
Ostródy. Nie tylko w wołowinę, ale i drób. Z polskich krów i drobiu.
Niestety z zamknięcia chyba nic nie wyjdzie.
Wiem bo pracowałem w tym zakładzie.

ioc

1. Data: 2000-12-02 22:16:35

Od: "Arek" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dafi <d...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a297426$...@n...astercity.net...

> Użytkownik "Arek" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Zdaje sie ze frytki tez sa z polskich ziemniakow. I pewnie cocacola
z Pniew.

Tego nie wiem. Pracowałem w Morlinach.

ioc

1. Data: 2000-12-02 22:18:00

Od: "Dafi" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-12-04 05:36:44

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Sorel" <k...@k...net.pl> wrote:

>....się stanie, teraz, gdy mamy embargo na wołowinkę z UE. Przecież
>jedyny w Europie zakład produkujący kotleciki do maków, bigmaków i
> [...]

Hmmm... A z tego co ja wiem to polskie Mc korzystaja z naszych producentow.

Lechu

1. Data: 2000-12-06 09:18:04

Od: "BoBig" <b...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
> Zdaje sie ze frytki tez sa z polskich ziemniakow. I pewnie cocacola z
Pniew.

Frytki nie. Na frytki w makdonaldzie jest potrzebna specjalna odmiana
ziemniakow. W swoim czasie odmiana ta byla badana w SGGW, ale jej uprawa
była na tyle klopotliwa, ze zadne gospodarstwo w kraju nie chcialo jej
chodowac. Wiec ziemniaki te produkuje kolchoz pod Moskwa.
Czy ktos ma inne dane?
Bulki napewno produkowane sa w kraju. Zwiedzalem ten zaklad.

BoBig

1. Data: 2000-12-09 18:53:44

Temat: Odp: Ciekawe co z makdonaldem...
Od: "waldi_34" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Zdaje sie ze frytki tez sa z polskich ziemniakow. I pewnie
cocacola z Pniew.

I w ogole McDonald to polski wymysl:))

waldi_34
Czasem jestem tu :#akwa