Ciemny stolec?

11. Data: 2009-05-11 07:04:19

Temat: Re: Ciemny stolec?
Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, ja nie należę do tej sekty.

A na sekcji zwłok np. z starą 85 letnią otyłą babą to ty kiedyś byłeś ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

12. Data: 2009-05-11 16:34:47

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 May 2009 09:04:19 +0200, Endriu wrote:

> A na sekcji zwłok np. z starą 85 letnią otyłą babą to ty kiedyś byłeś ?.

Uczestniczyłem w paru sekcjach zwłok, ale uczestniczyli w nich studenci,
lekarze i laboranci, nikogo z nich nie da się opisać obelgami użytymi
przez Ciebie.

A co, masz jakieś doświadczenia? Pochwal się...

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

13. Data: 2009-05-11 17:16:22

Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez Ciebie.
>
> A co, masz jakieś doświadczenia? Pochwal się...

Osobiście nie byłem (czeka mnie to za niedługo).

Ale mój kolega (ratownik medyczny) po ostatniej wizycie na prosektorium (moi
koledzy mieli gościa zadźganego nożem - 55-letni facet miał tak dużą fałdę
tłuszczu, że gdyby go potraktowano odrobinę mniejszym nożem to nawet nie
poczułby że go ktoś dźgnął - no ale niestety nóż był tak długi że wskutek
źgnięcia i uszkodzenia któregoś z ważnych narządów - nie wiem czy czasami
nie wątroby - facet zszedł) tak sam od siebie - bo nigdy mu nie wspominałem
choćby słowem o hydrokolonoterapii - powiedział po tym co widział u tego
gościa we flakach i w nerkach "warto sobie tak od czasu do czasu zrobić
lewatywę"...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

14. Data: 2009-05-11 17:48:18

Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspominałem choćby słowem o hydrokolonoterapii - powiedział po tym co
> widział u tego gościa we flakach i w nerkach "warto sobie tak od czasu do

A kobitka która przeprowadzała (zawodowo) sekcję miała takie swoje
powiedzenie mniej więcej takiej treści:

"Nic tak nie bardzo nie śmierdzi jak człowiek".....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

15. Data: 2009-05-11 19:27:19

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Endriu pisze:

> [...]

Czyli jak ktoś ma często biegunkę to flaki ma czyste?

> A kobitka która przeprowadzała (zawodowo) sekcję miała takie swoje
> powiedzenie mniej więcej takiej treści:
>
> "Nic tak nie bardzo nie śmierdzi jak człowiek".....

Pzrecież to był trup. Fakt, też człowiek, ale trup.

--
animka

16. Data: 2009-05-11 20:40:33

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 May 2009 19:16:22 +0200, Endriu wrote:

> Osobiście nie byłem (czeka mnie to za niedługo).

To współczuję - nie ma nic miłego w umieraniu młodo.
Pamiętaj, że o ile nie ma podejrzenia błędu lekarskiego na przykład,
albo konieczności wykonania sekcji sądowo-lekarskiej, to rodzina może
poprosić o zwolnienie z sekcji zwłok.

> [...]
> choćby słowem o hydrokolonoterapii - powiedział po tym co widział u tego
> gościa we flakach i w nerkach "warto sobie tak od czasu do czasu zrobić

1. Jelita u żywego człowieka poruszają się i wypychają swoją treść za
zewnątrz. U martwego nie. Stąd ich zawartość, zwłaszcza po jakimś
czasie, może się znacznie różnić.
2. Nie trzeba iść na sekcję, żeby zobaczyć co człowiek ma w jelicie
grubym. Ba, nawet nie trzeba tego oglądać u martwego. Wystarczy obejrzeć
u żywego w czasie kolonoskopii. Dość dokładnie zresztą. Tak się składa,
że obecność ton złogów skutecznie uniemożliwiłaby takie badanie - a
jakoś się je przecież wykonuje, a do tego widać w nim czyściutkie ściany
jelita.
Zapewniam cię, że przygotowanie do tego badania nie zawiera
hydrantokolanopierdzielenia, a tylko jedną czy dwie dawki doustnego
przeczyszczacza za parę groszy tudzież parę litrów mineralki.

Wiem, że są ludzie, którzy odczuwają podniecenie seksualne w kontekście
lewatywy, psychiatrzy to dawno już opisali. Tyle, że kiedy
homoseksualista dokonuje tzw "comming-out", to zwykle mówi, że jest
gejem (swoją drogą słowo wyjątkowo perfidnie przez homoseksualistów
zawłaszczone, muszę przyznać), a lewatywofil mówi, że chce być zdrowy.
Miejta trochę odwagi cywilnej, lewatywofile!

Tyle ekspres. A za chwilę połączymy się z Krakowem, skąd usłyszymy
Zwierzę Mariackie.

m. (zły, zmęczony, po kieliszku wina i ogólnie wkurzony).

17. Data: 2009-05-11 20:57:13

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jakiego cudownego posta napisałeś :-)

--
animka

18. Data: 2009-05-11 21:22:05

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:

> [...]
> zawłaszczone, muszę przyznać), a lewatywofil mówi, że chce być zdrowy.
> Miejta trochę odwagi cywilnej, lewatywofile!

Hehe, czyli de facto stawiasz diagnozę, że niegdyś w XVIII wiecznej
Francji wszyscy praktycznie dworzanie króla Francji to byli zboczeni
lewatywofile? :D
Bowiem tamtymi czasy lewatywy robiono sobie nawet na spotkaniach
towarzyskich, to było w dobrym tonie. A lekarze ówcześni zalecali
lewatywę na każdym kroku i każdemu na wszystko. :D
Ogólnie jak widać wszystko jest kwestią mody.

STranger

19. Data: 2009-05-11 21:46:38

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 May 2009 23:22:05 +0200, STranger wrote:

> Hehe, czyli de facto stawiasz diagnozę,

Nie. Nie stawiam diagnozy, po prostu się wyzłośliwiam.

> Ogólnie jak widać wszystko jest kwestią mody.

Nie wszystko, ale faktycznie, dużo.

m.

20. Data: 2009-05-11 22:19:26

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> [...]
> lewatywę na każdym kroku i każdemu na wszystko. :D
> Ogólnie jak widać wszystko jest kwestią mody.

Chcieli zaakoptować jak najwięcej towarzyszy homo do swoich paczek i tyle.
W kupie raźniej ;-)

A za cezara to na konic orgii kałem rzucali i się nim mazali. Oglądałam
kiedyś taki film.

--
animka

Cisnienie -czy ok?
pisk w uchu i katar
szczepienie przeciw WZW B
Czy nosic okulary?
tetniaki prasowkowate Lebera - siatkowa oka