Co mi dolega?

1. Data: 2001-10-17 16:52:32

Temat: Co mi dolega?
Od: cura <m...@d...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o porade, czy udac sie z tym do lekarza czy moze
przeczekac/wyleczyc domowym sposobem?
Otoz zaczelo sie to jakies trzy dni temu, siedzialem do pozna przy
komputerze i w pewnym momencie stwierdzilem, ze mam problemy ze
wzrokiem, tzn.jakby na prawym oku osadzil sie jakis pasek, ktory
przemieszczal sie wraz z ruchem galki ocznej - czyli byl caly czas w tym
samym miejscu przed moimi oczyma.

Nastepnego dnia, wczesnie rano obudzil mnie potezny bol glowy - ale co
ciekawe tylko jakby wokol tego oka, lewa strona byla ok.
Dolaczyly sie jeszcze do tego wymioty.

Na wieczor bylem juz zupelnie zdrow - czulem sie dobrze.
Nastepnego ranka - to samo, tyle, ze bez wymiotow.
Dzis rano bylo podobnie: bol glowy (scisle-prawej czesci) i niewielkie
mdlosci.
Teraz znow czuje sie juz dobrze, glowa nie boli, wzrok ok.
Nie wiem co o tym myslec? Jedyne co mi przychodzi na mysl to moze jakis
zwiazek z moimi zatokami (1-2 razy w roku mam zapalenie z powodu
przesunietej przegrody), tylko, ze do tej pory problemy z nimi zwiazane
objawialy sie zawsze woda z nosa, goraczka i sporym oslabieniem. Teraz
to nie wystepuje - 0 kataru.

Prosze o jakies sugestie.

Dziekuje i pozdrawiam,

--
Marcin
e-mail: m...@p...onet.pl

2. Data: 2001-10-17 17:02:34

Temat: Re: Co mi dolega?
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cura <m...@d...localdomain> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@d...localdomain...
> [...]
> przesunietej przegrody), tylko, ze do tej pory problemy z nimi zwiazane
> objawialy sie zawsze woda z nosa, goraczka i sporym oslabieniem. Teraz

Podobnie objawiac sie moze migrena, mi pomaga panadol extra, idz do
neurologa.
Elzbieta

3. Data: 2001-10-17 20:22:36

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pasek w oku (czarny?) moglby swiadczyc o zacmie, ale byc moze zatoka uciska?
Idz do okulisty i laryngologa.

4. Data: 2001-10-23 11:38:26

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Migrena? A ten pasek to mroczek - często występuje w pierwszej fazie
migreny - twz, aura. Neurolog jak najbardziej, migrenolog też. Środki
przeciwbólowe plus przeciewymiotne - metoklopramid lub torekan (
najlepiej w czopkach). Połowiczny ból głowy jest bardzo
charakterystyczny dla bóli migrenowych ( i jeszcze te mdłości). Ale
lepiej iść do lekarza bo są choroby dające bardzo podobne objawy. No i
to że że ból trwał trzy dni - ja często miewam takie
trzydniówki:-((( Jeżeli takie bole nie występują często to wystarczą
leki przeciwbólowe ( najlepiej w połączeniu z kodeiną), jeżli często -
więcej niż 5 razy w miesiącu to przydałoby się leczenie długofalowe.
Lekarza dobrego szukaj aż znajdziesz - niewielu neurologów ma pojęcie
o migrenie :-(
I zapytaj rodziców i dalszej rodzinki czy mieli podobne
doświadczenia - migrena często jest uwarunkowania genetycznie.
Pozdrawiam
DominikaNM

Torbiel piersi, sprawa b. powazna
(OT) Wymowa...