pytania egzaminacyjne na medycynę

1. Data: 2001-10-17 15:42:27

Temat: pytania egzaminacyjne na medycynę
Od: "Tomeksw" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w sieci mogę znaleźć przykładowe pytania egzaminacyjne na medycynę?
Tomek

2. Data: 2001-10-18 10:41:37

Temat: Re: pytania egzaminacyjne na medycynę
Od: "piterek" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.egzaminy.med.prv.pl/

3. Data: 2001-11-15 11:49:03

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomeksw" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie w sieci mogę znaleźć przykładowe pytania egzaminacyjne na
medycynę?
> Tomek

Witam wszystkich!
pierwszy post, ale On Topic ;-)
jeśli chodzi o pytania z egzaminu wstępnego to polecam serwis którego
jestem także redaktorem.
http://sidoz.ids.pl

W dziale Testy na akademie medyczne. Jest także maszynka sprawdzająca
odpowiedzi. Rejestracja jest free. Uwaga! pytania sa w PDF - wymóg
formalny (zachowanie zawartości)
Są tam pytania z paru poprzednich lat i oficjalne odpowiedzi -
uzyskane bezpośrednio ze źródła ;-)
z 2000 i 2001 jeszcze nie ma - ciągle tocza sie sprawy w sądach.
Pozdrawiam
Tomasz

Bol 8-mym zmyslem ?
Czy powinnam sie martwic?
Bol to 8-my zmysl czlowieka ? Re: Co trzeba aby bol zaliczyc do zmyslow czlowieka ? Re: Popularyzacja
UNIJNE PRAWO FARMACEUTYCZNE
usg u ciezarnych - podstawa?