Co mozna upiec w ognisku?

1. Data: 2000-10-13 02:55:22

Temat: Re: Co mozna upiec w ognisku?
Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra Jelowicka <a...@s...psych.uw.edu.pl> wrote:

>W sobote wybieram sie na ognisko i w zwiazku z tym mam pytanie. Czy przy
>uzyciu ogniska mozna upiec cos poza niesmiertelnymi kielbaskami,
>chlebem, ziemniakami itp. I jak to zrobic, zeby podbic serca pozostalych
>piknikowiczow.

A ja zawsze proponuje ryby. Nalezy je odpowiednio przyprawic, owinac w
folie aluminiowa i piec jak ziemniaki w popiele. Czas jest podobny do czasu
pieczenia ziemniakow ale wszystko zalezy od tego jakiej wielkosci sa ryby.
Mysmy to robili jak kiedys jezdzilem z rodzicami nad Mazury na wakacje.
Ojciec lowil ryby i tak je robilismy. Jak byly male to piekly sie krocej od
ziemniakow ale jak byly wieksze to bywalo, ze dluzej. Trzeba po prostu po
jakis 20 minutach jedna sprobowac.

A.. I jeszcze jedno, Jak ryba jest mala to dobrze jest nasmarowac ja jakims
tluszczem zeby sie nie przypalila. Z wiekszych sie wytapia naturalny
tluszcz ale tez trzeba jak najszczelniej zawinac w ta folie zeby sie
nadmiernie nie poprzypalaly.

Pozdrawiam.

Lechu

--