Co na kompost

1. Data: 2004-07-29 21:15:43

Temat: Co na kompost
Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zapewne u Was tez jest urodzaj kolorowych gazetek reklamowych (Real, Tesco
itp.). Czy mozna toto razem z odpadami ogrodowymi przekompostowac, czy tez
lepiej nie ryzykowac?

Pozdrawiam

Janusz

2. Data: 2004-07-30 04:42:36

Temat: Re: Co na kompost
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> itp.). Czy mozna toto razem z odpadami ogrodowymi przekompostowac, czy tez

Bardziej ryzykowne jest kupienie w wymienionych firmach kurczaka
po odnowie biologicznej w środku do mycia naczyń.
Teraz farby podobno nie zawierają ołowiu.A dżdżownice i ślimaki
które też są w kompoście przepadają za papierem.Możesz go dawać pod
rośliny ozdobne,nie jadalne przez ludzi. Mirzan

3. Data: 2004-07-30 11:30:59

Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

> Bardziej ryzykowne jest kupienie w wymienionych firmach kurczaka
> po odnowie biologicznej w środku do mycia naczyń.

Eeee tam, człowiek nie swinia, na pewno mu nie zaszkodzi :-)
Pozdr.
Janusz

4. Data: 2004-07-30 15:02:41

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz go dawać pod
> rośliny ozdobne,nie jadalne przez ludzi.
Mirzan

Ja dodaję kolorowe pisma na szarym papierze, takie na kredowym typu
"Twój styl" lub "Cosmopolitan" nawet nie spalam w piecu. Aby się szybkiej
rozeszły i nie zalegały jak trawa rwę na paski lub gniotę w rękach.

Serdecznie miłka

zalanym
a ja jestem dumna z mojej kotki - koci wątek cd....
domki ogrodowe - gdzie?
Do miłośników prawdziwych trawników - technika
Odpływ z rynien