a ja jestem dumna z mojej kotki - koci wątek cd....

1. Data: 2004-07-29 18:08:24

Temat: a ja jestem dumna z mojej kotki - koci wątek cd....
Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
przed wyjazdem zdążyłam! Zamieściłam fotkę w sieci (po sąsiedzku z Mirzanem
;-) i dedykuję ją wszystkim, którzy mają problemy z kretami, nornicami i
bardziej konkretnymi gryzoniami. Zapraszam wszystkich o mocnych nerwach:
http://fotogalerie.pl/fotka/2436891091123437273 . To tak na początek - to
nie jedyna ozdoba naszego ogrodu ... :-))

Pozdrawiam wszystkich wyjazdowo
Małgorzata

---

2. Data: 2004-07-29 18:24:12

Temat: Odp: a ja jestem dumna z mojej kotki - koci wątek cd....
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Klecka <m...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cebef7$30fb$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> http://fotogalerie.pl/fotka/2436891091123437273 . To tak na początek - to
> nie jedyna ozdoba naszego ogrodu ... :-))

Barbarzyństwo!!! Biedne myszki!
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2004-07-29 18:49:34

Temat: Re: a ja jestem dumna z mojej kotki - koci wątek cd....
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Barbarzyństwo!!! Biedne myszki!
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Myślę że tam nie tylko leżą myszki ale i szczurek też ... brrrr

Serdecznie Miłka

4. Data: 2004-07-29 19:01:54

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cebh1q$h7h$...@n...news.tpi.pl...
> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Myślę że tam nie tylko leżą myszki ale i szczurek też ... brrrr

Też biedny. :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2004-07-29 20:15:39

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Miłka <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]

Ja wiem czy biedny ???
W końcu taka jest natura, mógł uciekać a że był słaby to i masz ... pagibł

Serdecznie Miłka

6. Data: 2004-07-30 07:42:51

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl>
> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>

> Ja wiem czy biedny ???
> W końcu taka jest natura, mógł uciekać a że był słaby to i masz ...
pagibł

W naturze mało jest zwierząt, które zabijają raczej dla zabawy [co widać
na łopacie], dla mnie zrozumiałe by to było jedynie w przypadku plagi.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

7. Data: 2004-07-31 06:53:09

Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj młoda, polska, piękna inteligencjo - Internauta Małgorzata Klecka
napisał(a), a oto oficjalna odpowiedź naszego wysłannika na rubieży
polskiego internetu :

> [...]
> mocnych nerwach: http://fotogalerie.pl/fotka/2436891091123437273 . To
> tak na początek - to nie jedyna ozdoba naszego ogrodu ... :-))

rozumiem Twoje zadowolenie ( zwłaszcza, że może łopata także posłużyła za
narzędzie mordu) , ale żeby fotografować zwłoki to już dla mnie osobiście
żenujące i intrygujące - dotychczas tylko czytałem o takich skłonnościach

--
pozdrawiam, kochany rekinek kolcobrzuchaty = J.K. Chiliński
"TooOld"=Transforming Organism Optimized for Observation and Logical Destruction

8. Data: 2004-07-31 08:56:14

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old w Milanówku" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl>
napisał w wiadomości news:ceffil$ant$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ( zwłaszcza, że może łopata także posłużyła za
> narzędzie mordu) ,

A ja będę bronić Małgosi bo ten kto myśli że łopatą te gryzonie to na
pewno się myli. Łopata posłużyła tu za rodzaj przenośnika i rozumiem też
dumę z łowów swoich pupili. Może nie najlepszym jest fotografowanie zwłok
ale czego się nie robi pod wpływem impulsu ;-)
Ktoś wcześniej napisał ze rozumie taką eksterminację tylko w sytuacji
plagi, ale właśnie dzięki kotom tej plagi nie ma, w przeciwnym razie mogło
by być za późno lub trzeba było by się posłużyć środkami chemicznymi.
Mój kot nie zostawia swoich zdobyczy a jedynie parę piórek ...

Serdecznie Miłka

9. Data: 2004-07-31 10:55:45

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl>

> [...]
na
> pewno się myli. Łopata posłużyła tu za rodzaj przenośnika i rozumiem

Być dumnym z tego, ze zabija dla wprawy?

> Może nie najlepszym jest fotografowanie zwłok
> ale czego się nie robi pod wpływem impulsu ;-)

:-(

> [...]
mogło
> by być za późno lub trzeba było by się posłużyć środkami chemicznymi.

Gdyby to były 3 myszy, 3szczury ... to bym w to uwierzył.
;-)

> Mój kot nie zostawia swoich zdobyczy a jedynie parę piórek ...

I to jest prawdziwy drapieżca. Daj mu pyska.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

10. Data: 2004-07-31 11:00:41

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój kot nie zostawia swoich zdobyczy a jedynie parę piórek ...
>
> Serdecznie Miłka

Na szafot z takim kotem, na szafot !!!

Pozdrawia boletus

domki ogrodowe - gdzie?
Do miłośników prawdziwych trawników - technika
Odpływ z rynien
Brzoza
WIERZBA MANDŻURSKA ....