a ja jestem dumna z mojej kotki - koci wątek cd....

11. Data: 2004-07-31 11:53:38

Temat: Re: a ja jestem dumna z mojej kotki - koci wątek cd....
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
news:ceftn3$dec$1@atlantis.news.tpi.pl...

> I to jest prawdziwy drapieżca. Daj mu pyska.
> :-)
> Pozdrawiam, Jerzy

Przed wcześnie to powiedziałeś, bowiem złapanych myszy nie je ( podobnie
jak koty Małgosi) a zjada właśnie jedynie ptaki.
Ale czy myszy nie są roznosicielami chorób ???
Znajomi po pojawieniu się mysz na ich gospodarstwach kupują trutki co jest
niebezpieczne dla innych nieostrożnych zwierząt, natomiast ja nie muszę
ponieważ mam łowne "pracujące" na swe utrzymanie koty.

Serdecznie Miłka

12. Data: 2004-07-31 18:32:36

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl>
> Przedwcześnie to powiedziałeś, bowiem złapanych myszy nie je (
podobnie
> jak koty Małgosi) a zjada właśnie jedynie ptaki.

Smakosz?
;-)

> Ale czy myszy nie są roznosicielami chorób ???

Bardziej szczury gdyż są odporniejsze.

> [...]
muszę
> ponieważ mam łowne "pracujące" na swe utrzymanie koty.

No i właśnie w tym problem, ze wyłożone trutki zjedzone przez gryzonie
działają nadal na inne zwierzęta [padlinożerców]. Dlatego we wszystkim
powinno się zachować umiar i obserwować co się dzieje wokół siebie.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

13. Data: 2004-07-31 18:56:11

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> działają nadal na inne zwierzęta [padlinożerców]. Dlatego we wszystkim
> powinno się zachować umiar i obserwować co się dzieje wokół siebie.

Padlinożerców, hmm...., masz na myśli Miłkę ?;-)

Pozdrawia b.ostrożnie boletus

14. Data: 2004-07-31 19:04:02

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl>

> Padlinożerców, hmm...., masz na myśli Miłkę ?;-)
>
> Pozdrawia b.ostrożnie boletus

Ani ją, ani Ciebie, ani "p....."
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

15. Data: 2004-08-08 14:48:20

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mirzanem
>
> Barbarzyństwo!!! Biedne myszki!
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Pozdrawiam wszystkich po powrocie z pracowitych wakacji. W drodze
zatrzymaliśmy się całą liczną bandą u Mirka mirzana podziwiać jego ogród -
własciwie to cały ogród botaniczny :-) Wkrótce zdjęcia - koło "biednych
myszek" które jak dotąd tylko Janusz odważył się obejrzeć ;-))
Pozdrowienia serdeczne
Gosia

---

16. Data: 2004-08-08 15:10:23

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> "biednych
> myszek" które jak dotąd tylko Janusz odważył się obejrzeć ;-))
> Pozdrowienia serdeczne
> Gosia

Nie prawda, bo ja też tam zaglądałam i dla mnie taki widok nie jest ani
odrażający ani dziwny ... no może tylko ta łopata ...
Mój Mutek dziś skonsumował własnoręcznie upolowanego kwiczoła.

Miłka i 4 łowne koty, a szczególnie jeden

17. Data: 2004-08-08 15:38:42

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mój Mutek dziś skonsumował własnoręcznie upolowanego kwiczoła.
>
> Miłka i 4 łowne koty, a szczególnie jeden

Wiedziałam, że prowokacja (albo kokieteria) się powiedzie ;-)
Pozdrawiam serdecznie
Gosia + kotka jedna, ale jaka!

---

18. Data: 2004-08-08 16:43:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój Mutek dziś skonsumował własnoręcznie upolowanego kwiczoła.
>
> Miłka i 4 łowne koty, a szczególnie jeden

Mutek powinien dostać kulkę w łeb,
a jego właściciel 5 lat paki !

Bez pozdrowień boletus

19. Data: 2004-08-09 08:07:26

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Mutek powinien dostać kulkę w łeb,
> a jego właściciel 5 lat paki !

Dlaczego chcesz strzelać do polującego we własnym ogrodzie kota?
Kot poluje, bo tak mu każe instynkt drapieżnika. Z bólem serca
muszę przyznać rację leśniczym zabijającym psy i i koty w lasach,
gdzie rzeczywiście mogłyby narobić sporo szkody. Ale "czepianie się"
zwierząt w ich własnych domach i ogrodach, to juz przesada i na
parę lat paki zasługuje raczej ktoś, kto wlezie na teren prywatny,
nawet bez strzelby.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

20. Data: 2004-08-11 22:02:55

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał

> Dlaczego chcesz strzelać do polującego we własnym ogrodzie kota?
> Kot poluje, bo tak mu każe instynkt drapieżnika.

Podpisuję się pod Twoim postem Krysiu.
Stereotypy precz!
Koty nie piją _tylko_ mleka, tak jak "małpy" nie jedzą _tylko_ bananów.

p...@r...pl

domki ogrodowe - gdzie?
Do miłośników prawdziwych trawników - technika
Odpływ z rynien
Brzoza
WIERZBA MANDŻURSKA ....