a ja jestem dumna z mojej kotki - koci wątek cd....

21. Data: 2004-08-11 22:42:14

Temat: Odp: a ja jestem dumna z mojej kotki - koci wątek cd....
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cfe5d3$oql$...@n...news.tpi.pl...

> Koty nie piją _tylko_ mleka,

A poza mlekiem piją wszystko inne :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

22. Data: 2004-08-15 13:34:25

Temat: Re: a ja jestem dumna z mojej kotki - koci wątek cd....
Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał

> Podpisuję się pod Twoim postem Krysiu.
> Stereotypy precz!
> Koty nie piją _tylko_ mleka, tak jak "małpy" nie jedzą _tylko_ bananów.

Witam!
Mleko kotom szkodzi!!! (rasowym)

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

23. Data: 2004-08-15 14:07:39

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan P. Cieciński wrote:
> Witam!
> Mleko kotom szkodzi!!! (rasowym)

A najbardziej to mleko szkodzi krowom, niestety

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

24. Data: 2004-08-16 09:30:03

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan P. Cieciński wrote:

(...)
> Mleko kotom szkodzi!!! (rasowym)

Zwykłym europejskim też. Mało jest kotów, które
w dorosłym wieku mogą pić mleko.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

25. Data: 2004-08-16 14:35:15

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> Zwykłym europejskim też. Mało jest kotów, które
> w dorosłym wieku mogą pić mleko.

Madre te koty. Wiedza, ze piwo lepsze :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

domki ogrodowe - gdzie?
Do miłośników prawdziwych trawników - technika
Odpływ z rynien
Brzoza
WIERZBA MANDŻURSKA ....