Co na spierzchnięte usta?

11. Data: 2011-03-02 20:22:23

Temat: Re: Co na spierzchnięte usta?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

http://sjp.pwn.pl/szukaj/pierzchnąć

> Spieczone moze?
> Poza tym jak swedza to jest na 99% grzyb.
> Albo mala calowa jakiegos kotka, albo duza cos innego.

Znowu fantazjujesz?

Ewa

12. Data: 2011-03-02 21:08:32

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-02 21:22, medea pisze:

> http://sjp.pwn.pl/szukaj/pierzchnąć

Te 2 znaczenie sama chyba dopisalas, bo godzine temu na pewno jeszcze go
tam nie bylo.
W dodatku nieudolnie, bo jak usta moga stac sie szorstkie?

> Znowu fantazjujesz?
>
> Ewa

IMO jestes oslabiona i mialas kontakt z jakims grzybem dla ktorego
charakterystyczne jest wlasnie swedzenie.
Albo wzmocnisz organizm na tyle, ze sobie z nim poradzi albo musisz
wytworzyc srodowisko, ktorego nie lubi - np. poprzez stosowne mascie.
Nie bardzo rozumiem to znowu, ale mniejsza oto.
Nie podoba ci sie moja informacja to szukaj sobie innej.

13. Data: 2011-03-02 22:05:48

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-02 22:08, Lebowski pisze:

> [...]
> Nie bardzo rozumiem to znowu, ale mniejsza oto.
> Nie podoba ci sie moja informacja to szukaj sobie innej.

Może się całowała z chłopakiem na mrozie, wietrze ;-)
Jesli swędzi to maść na opryszczkę pomoże.

--
animka

14. Data: 2011-03-03 03:48:42

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

???????????????????????????????????????????W
dniu ???????środa, 2 marca 2011, 18:21:09 UTC+1???????? użytkownik

A próbowałaś tego http://www.aloetech.pl/?product_id=29&category_id=1
?

--
Pozdrawiam :)
JM

15. Data: 2011-03-03 06:18:27

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-02 23:05, Animka pisze:

> Może się całowała z chłopakiem na mrozie, wietrze ;-)
> Jesli swędzi to maść na opryszczkę pomoże.

:)
Ona nie ma chlopaka - ma tylko meza.
Poza tym opryszczka jest chyba troszke punktowa i swedzi, gdy juz sie goi.

16. Data: 2011-03-03 07:22:49

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie mamy.

Nam pomógł balsam z Iwostinu
(http://www.iwostin.pl/rozwiazania_iwostin/sensitia/
balsam-do-ust-spf-20) i
zaprzestanie lubieżnego oblizywania ust.

Qra

17. Data: 2011-03-03 09:39:09

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-03 08:22, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Nam pomógł balsam z Iwostinu
> (http://www.iwostin.pl/rozwiazania_iwostin/sensitia/
balsam-do-ust-spf-20)

Chyba go kiedyś miałam. Na razie kupiłam ten Oeparol polecany przez
Aichę, zobaczymy.

> i zaprzestanie lubieżnego oblizywania ust.

Trudno się powstrzymać, zwłaszcza przy Tłustym Czwartku.

Ewa

18. Data: 2011-03-03 09:46:37

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Te 2 znaczenie sama chyba dopisalas, bo godzine temu na pewno jeszcze
> go tam nie bylo.

Mówisz, że w moim 3-tomowym słowniku też sobie wczoraj dodrukowałam?

BTW TO znaczenie, specjalisto od wszystkiego z językiem włącznie.

> W dodatku nieudolnie, bo jak usta moga stac sie szorstkie?

To chyba tylko lenistwo twórcy internetowego słownika. W wersji drukowanej:

działania wiatru, powietrza, mrozu, środków chemicznych itp. Ręce
pierzchną od środków do prania. Usta pierzchną na mrozie.<<

> IMO jestes oslabiona i mialas kontakt z jakims grzybem dla ktorego
> charakterystyczne jest wlasnie swedzenie.

Być może istnieje na to jakieś-tam prawdopodobieństwo, ponieważ córka
przechodziła kurację antybiotykową. Jednak innych problemów poza ustami
nie ma w tej chwili.

Ewa

19. Data: 2011-03-03 09:48:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-03 07:18, Lebowski pisze:

> :)
> Ona nie ma chlopaka - ma tylko meza.

Z mężem też można na mrozie się całować.

Wszyscy wiemy, że jesteś zawiedziony instytucją małżeństwa, ale nie
musisz się tak ciągle z tym obnosić.

> Poza tym opryszczka jest chyba troszke punktowa i swedzi, gdy juz sie
> goi.

Poza tym należę do tych szczęściarzy, którzy tego nie miewają (odpukać).

Ewa

20. Data: 2011-03-03 09:49:49

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-03 04:48, JaMyszka pisze:
> [...]
???????????????????????????????????????????W
> dniu ???????środa, 2 marca 2011, 18:21:09 UTC+1???????? użytkownik

Tego nie, ale próbowałam innej maści z aloesem.
Na razie kupiłam Oeparol, zobaczymy co zdziała.
W każdym razie dzięki.

Ewa

łyżeczkowanie po porodzie i pozostałości
ruszajacy się ząb i co dalej...?
ostatnio zacząłem elektryzować, czemu?
Arytmia i kaszel
grypa a salicylany-pytanie