Co na spierzchnięte usta?

41. Data: 2011-03-04 13:55:57

Temat: Re: Co na spierzchnięte usta?
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Tylko wtedy, kiedy mają idealne rodzicielki. Kobietka z
> "depresją"(depresjogenna) przed urodzeniem dziecka dzieckiem może je
> odrzucić zaraz po porodzie. A wtedy cała zabawa spadnie na naszego
> bohatera ;) Wyobrażasz sobie Senderka z butelką, lulającego małego
> osrańca, podczas gdy jego pelagia będzie cały dzień leżała na łóżku z
> oczami wbitymi w ścianę?

Wizja może i ekscytująca, ale mało realna.
Przecież ideały umieją dobrać sobie równie idealnego inkubatora. Więc
pelagia pewnie przyjmie wszystko na siebie, z należytą oczywiście godnością.

Qra

42. Data: 2011-03-04 15:26:25

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-04 14:05, Aicha pisze:

> [...]
> bohatera ;) Wyobrażasz sobie Senderka z butelką, lulającego małego
> osrańca, podczas gdy jego pelagia będzie cały dzień leżała na łóżku z

W takim wypadku można podrzucić odpowiednią lekturę motywującą i po sprawie.

Ewa

43. Data: 2011-03-04 18:53:22

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> O, na przykład takiego czegoś się używa ("dzieci, proszę na smarowanie",
> wszystkim jak leci):
> http://www.atopowe-zapalenie.pl/atopedia/Refundacja_
ma%C5%9Bci_Protopic
> Polecam cały artykuł, walczący z trollami Pragmatyku-Esteto :P

coraz czesciej slysze o kapielach w rozcienczonym wybielaczu. Daje
niesamowite
efekty
http://allergynotes.blogspot.com/2010/09/bleach-bath
s-improve-atopic-dermatitis.html

http://www.pedsforparents.com/articles/2822.shtml
http://www.medscape.com/viewarticle/707974

44. Data: 2011-03-04 19:50:06

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> alergii. Pomyśl o tym lepiej zawczasu, zanim zaczniesz narzekać, że pół
> pensji na leki/lekarzy/specjalne środki do pielęgnacji trzeba wywalić :>

Od pomadki?
Moze jednak sprobujesz odrobinke pohamowac swoje konfabulacje? ;)

45. Data: 2011-03-04 19:51:08

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-03 23:02, Aicha pisze:

> Na munia się zakłada sreberko. Z alufolii :)

A nie cisnie aby za mocno w munia? ;)

46. Data: 2011-03-06 08:46:06

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-04 20:50, Lebowski pisze:

> Od pomadki?
> Moze jednak sprobujesz odrobinke pohamowac swoje konfabulacje? ;)

Nie od pomadki. Z innej, że tak powiem, "okazji", znacznie
poważniejszej, tam z nią byłam. Dwie nastoletnie dziewczyny z ciężkim
AZSem widziałam na oddziale w ciągu 3 dni naszego pobytu.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

47. Data: 2011-03-06 09:25:25

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-06 09:46, Aicha pisze:

> Nie od pomadki. Z innej, że tak powiem, "okazji", znacznie
> poważniejszej, tam z nią byłam. Dwie nastoletnie dziewczyny z ciężkim
> AZSem widziałam na oddziale w ciągu 3 dni naszego pobytu.

No strasznie mnie to intarara, gdzie co widzialas.
Serio przypominam ci jakas serdeczna psiapsiolke, zeby sobie popaplac o
takich rzeczach jak sreberko na glowie i codzienna makabra?

48. Data: 2011-03-06 10:15:18

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-06 10:25, Lebowski pisze:

> No strasznie mnie to intarara, gdzie co widzialas.
> Serio przypominam ci jakas serdeczna psiapsiolke, zeby sobie popaplac o
> takich rzeczach jak sreberko na glowie i codzienna makabra?

Próbuję Ci tylko coś uświadomić, jak widać niezbyt skutecznie.

49. Data: 2011-03-07 06:19:11

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-06 11:15, Aicha pisze:

> Próbuję Ci tylko coś uświadomić, jak widać niezbyt skutecznie.

Ciekawe co uswiadomic? :)
Jak myslisz, za brak skutecznosci odpowiada marny nadajnik, ktora cos
tam popierduje niewyraznie czy inteligentny i zajebisty odbiornik?

łyżeczkowanie po porodzie i pozostałości
ruszajacy się ząb i co dalej...?
ostatnio zacząłem elektryzować, czemu?
Arytmia i kaszel
grypa a salicylany-pytanie