Co najlepsze dla piersi?

1. Data: 2008-03-17 07:28:23

Temat: Co najlepsze dla piersi?
Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kamienie ma wpływ na kondycję piersi? Pewnie to sprawa indywidualna ale
może jest jakaś generalizacja?
Dopiero bardzo powoli planuję ciążę. Mam spore piersi i obawiam sie, o ich
kondycję po urodzeniu dziecka. Dbanie o biust w czasie ciąży to podstawa ale
co dalej? By zapobiec efektowi jamnika lepiej nie karmić wcale czy może
karmić przez jakiś czas (jak długo?) czy może karmić długo? Choć w to
ostatnie wątpię patrząc na moja mamę, która karmiła moja siostrę przez ponad
2 lata.

2. Data: 2008-03-17 07:37:56

Temat: Re: Co najlepsze dla piersi?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

miffy pisze:

> [...]
> ostatnie wątpię patrząc na moja mamę, która karmiła moja siostrę przez ponad

Powiem Ci tak, ja karmiłam jedno dziecko 1 rok, a drugie 4 miesiące.
Zmian w piersiach nie odnotowałam;-)

--

Gosia

3. Data: 2008-03-17 08:19:28

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

miffy pisze:
> Czy kamienie ma wpływ na kondycję piersi? Pewnie to sprawa indywidualna ale
> może jest jakaś generalizacja?

W ciazy i w trakcie karmienia zdecydowanie wygladaja lepiej, potem to
jzu sprawa indywisualna.

> [...]
> co dalej? By zapobiec efektowi jamnika lepiej nie karmić wcale czy może
> karmić przez jakiś czas (jak długo?) czy może karmić długo?

Dla dziecka zdecydowanie lepiej, gdy jak najdluzej bedziesz karmic.

th

4. Data: 2008-03-17 09:17:12

Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Powiem Ci tak, ja karmiłam jedno dziecko 1 rok, a drugie 4 miesiące. Zmian
> w piersiach nie odnotowałam;-)

ja tak jak Gosia zmian nie odnotowałam, a karmiłam 8 miesięcy. Owszem w
czasie karmienia miałam wiekszy biust, ale po zakończeniu karmienia wróciłam
do rozmiaru sprzed ciązy ;-)

Dorota
http://autumn.blog.pl/

5. Data: 2008-03-17 09:53:26

Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tak jak Gosia zmian nie odnotowałam, a karmiłam 8 miesięcy. Owszem w
> czasie karmienia miałam wiekszy biust, ale po zakończeniu karmienia
> wróciłam do rozmiaru sprzed ciązy ;-)

Ja to bym sie nawet ucieszyła bardzo, gdyby po karmieniu mój biust się
pomniejszył ;) Tylko strasznie sie boję, że może ochlapnąc plackiem :(

6. Data: 2008-03-17 10:35:20

Od: "Blue" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miffy" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> może karmić przez jakiś czas (jak długo?) czy może karmić długo? Choć w to
> ostatnie wątpię patrząc na moja mamę, która karmiła moja siostrę przez
Ja karmiłam tylko miesiąc i z cycków niemal idealnych - jędrnych, dośc
dużych (75 D) i elegancko sterczących zrobiły mi się niestety miękkie i
klapnięte, rozmiarowo faktycznie niemal bez zmian, może ciut większe niż
przed ciążą. Ale ja skończyłam karmić zaledwie 3 tyg temu, więc może jeszcze
coś się zmieni.
Ja myślę, że wszystko zależy od tego, jakie cyce były przed ciążą. No i od
genów.
K.

suszyć? nie suszyć? wredne Herpes simplex
Biustonosze Gaia
Siwe włosy :(
co można zrobić ze sobą po ciąży?
Coś z niczego