co można zrobić ze sobą po ciąży?

1. Data: 2008-03-15 11:35:33

Temat: co można zrobić ze sobą po ciąży?
Od: "Blue" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może któraś z Was zna się na rzeczy. Chodzi o regenerację organizmu i
poprawę wyglądu zewnętrznego. Największy kłopot mam z brzuchem (wygląda jak
w 4. mies. ciązy;/) i piersiami (karmiłam tylko miesiąc, ale są miekkie,
jakieś takie oklapłe, jak nie moje:((().
Na razie na brzuch stosuję krem Nuxe Tonific, ten żółty, a na piersi
antyrozstępową Mustelę. Ćwiczyć mogę zacząć dopiero za miesiąc (miałam cc),
póki co więc zostają zabiegi w gabinetach, no i chemia. Co polecacie?
Dzięki
B.

2. Data: 2008-03-15 11:44:32

Temat: Re: co można zrobić ze sobą po ciąży?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blue pisze:

> [...]
> antyrozstępową Mustelę. Ćwiczyć mogę zacząć dopiero za miesiąc (miałam cc),
> póki co więc zostają zabiegi w gabinetach, no i chemia. Co polecacie?

Czas;-)Ciało zmieniało Ci sie 9 miesięcy. Potrzebuje czasu by wrócić do
normy. Piersi tez się poprawią. Na razie hormony jeszcze nimi rządzą.
Najlepsze są masaże zimną wodą i ćwiczenia, oraz dobrze dobrany stanik.
Piersi smaruj kremem ujędrniającym, bo rozstępny Ci juz raczej nie grożą.
--

Gosia

3. Data: 2008-03-16 10:29:55

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blue napisał
Ćwiczyć mogę zacząć dopiero za miesiąc (miałam cc),

Dlaczego dopiero za miesiac? Na pierwszej kontroli po cc (w 10 dniu)
moj gin kazal mi zaczac cwiczyc brzuszki. Jesli wszystko dobrze sie
goi to nie ma na co czekac.

pozdrawiam
Gosia

Coś z niczego