Coś z niczego

1. Data: 2008-03-15 06:25:47

Temat: Coś z niczego
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam jakiegoś speca, wizażysty, kogoś kto ma większe ( i to znacznie)
pojęcie o tym jak dobrze wyglądać.
Na dzień dzisiejszy jestem zapuszczony do kwadratu.
I nie ma pomysłu na siebie.
Rejon warszawa.

2. Data: 2008-03-17 01:02:23

Temat: Re: Coś z niczego
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 07:25, Osadnik <o...@w...pl> wrote:
> [...]
> pojęcie o tym jak dobrze wyglądać.
> Na dzień dzisiejszy jestem zapuszczony do kwadratu.

Wizazysty?? Jestes pewny, ze nie stylisty? :)

--
Pozdrawiam :)
Fragile

3. Data: 2008-03-17 05:49:05

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Wizazysty?? Jestes pewny, ze nie stylisty? :)

A bo wiem jak sie ten ktoś nazywa? stylista dla mnie często równa się
tylko fryzjer. A mi chodzi o coś kompleksowego.

4. Data: 2008-03-17 21:34:47

Od: "Blue" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> A bo wiem jak sie ten ktoś nazywa? stylista dla mnie często równa się
> tylko fryzjer. A mi chodzi o coś kompleksowego.

Wizażysta może Cię kompleksowo wymalować:)
Potrzebujesz stylisty. Coś w rodzaju Pajacykowa;P
B.

Przepis na maseczkę kosmetyczną
INFO.
szampony z allegro - kupował ktoś?