Biustonosze Gaia

1. Data: 2008-03-15 21:24:33

Temat: Biustonosze Gaia
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zainspirowana Waszymi zakupami internetowymi skłaniam się do tego, żeby
też zaryzykować kupno na odległość. Widzę, że w dużych rozmiarach
pojawia się firma Gaia. Czy znacie dziewczyny te biustonosze? Upatrzyłam
sobie na początek taki:

http://www.monalisasklep.pl/product/id/355,gaia-bius
tonosz-075-maddalena

albo ten następny:

http://www.monalisasklep.pl/product/id/391,gaia-bius
tonosz-202m-severine

Potrzebuję rozmiar 75E albo F. Jeśli któraś z Was nosi biustonosze tej
firmy, to podpowiedzcie, czy kupować większy rozmiar czy mniejszy i czy
w ogóle się sprawdzają.

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2008-03-16 08:15:23

Temat: Re: Biustonosze Gaia
Od: "jaagna " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam kiedyś dwa staniczki Gaia (Rossi Nova i takie niebieski - nazwy nie
pamiętam). Obydwa niesamowicie rozciągały się w obwodzie. Najlepiej kupić
mniejszy w obwodzie, niż się zazwyczja nosi z odpowiednio przeliczoną wiekszą
miseczką. Czyli powinnaś celować w 70G lub 70H. Acha, ramiaczka tez mi się
rozciągały (w niebieskim), więc je zwyczajnie ciachnęłam nozyczkami i
przyszyłam od nowa.
A jakie masz wymiary pod biustem (ciasno na wYdechu) i w biuście? Byłaś na
Lobby Biusciastych? http://www.biusciaste.prv.pl a najlepiej w wątku
rozmiarowym:
94342

3. Data: 2008-03-16 08:31:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jaagna pisze:
> [...]
> miseczką. Czyli powinnaś celować w 70G lub 70H. Acha, ramiaczka tez mi się
> rozciągały (w niebieskim), więc je zwyczajnie ciachnęłam nozyczkami i

Aha, to niestety mnie zniechęca do zakupu tych biustonoszy :-(.

> A jakie masz wymiary pod biustem (ciasno na wYdechu) i w biuście?

Ciasno pod biustem mam 75cm. W biuście to zależy, jak się ułoży ;-) tak
od 97 do 99cm.

>Byłaś na
> Lobby Biusciastych? http://www.biusciaste.prv.pl a najlepiej w wątku
> rozmiarowym:
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=32203&w=769
94342

Byłam, podczytywałam, ale tam strasznie dużo tego. W każdym razie
przekonało mnie do kupowania większych miseczek. Tylko że w sklepach
tradycyjnych nie bywają raczej większe, a przez internet trochę się
boję, bo mi nie każdy model leży :-(.

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2008-03-16 13:43:40

Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Potrzebuję rozmiar 75E albo F. Jeśli któraś z Was nosi biustonosze tej
> firmy, to podpowiedzcie, czy kupować większy rozmiar czy mniejszy i czy w

Mam 3 Gaie; giorgina, sonia i trzeciego nazwy nie pamiętam. Rozmiar jak dla
mnie idealnie pochodzący pod moją rozmiarówkę czyli 70F. Noszę te 3 na
zmianę już dobych parę miesięcy i w ogóle sie nie rozciągnęły w obwodzie.
Cały czas na pierwszą haftkę zapinam. Nie wiem, jak w innych modelach ale
ogólnie polecam tą firmę, jestem z nich bardzo zadowolona :)

5. Data: 2008-03-16 13:48:48

Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ciasno pod biustem mam 75cm. W biuście to zależy, jak się ułoży ;-) tak od
> 97 do 99cm.

Skoro masz 75 pod biustem to ogólnie Twój rozmiar to 65-70. Ja mam około 76
najlepiej sie czuję w 70 :) Polecam kalkulator:
http://www.atlastravel.nazwa.pl/mariska/

6. Data: 2008-03-16 17:51:37

Od: "jaagna " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..ciach!

> Ciasno pod biustem mam 75cm. W biuście to zależy, jak się ułoży ;-) tak
> od 97 do 99cm.
Jeśli masz pod biustem 75 cm, to Gai 70 mogą być za luźne. Kiedy nosiłam Gaię
miałam pod biustem 90 cm i z 85 mogłam sobie procę zrobić (zwłaszcza z Rossi
Nova) :( Gdyby Gaia szyła 65, to poleciłabym ci właśnie ten rozmiar.

> Tylko że w sklepach
> tradycyjnych nie bywają raczej większe, a przez internet trochę się
> boję, bo mi nie każdy model leży :-(.

Nie bój się kupowania przez internet! Mozesz przecież nie spiesząc się (bo
ktoś czeka na wolną kabinę) w domu poprzymierzać biustonosze, poskakać w
nich, pomachać rękami (tak!) - by sprawdzić czy nie spadają i czy piersi z
nich nie wyskakują. A jeśli staniczek by ci nie pasował, to możesz go w cągu
10 dni odesłać (musi być bez zapachu, z oryginalnymi metkami, pudełko też nie
może być uszkodzone) - a pieniadze wracają ci na konto. Mozesz też wymienić
na inny rozmiar. I wszystko bez stresu, ze ci ktoś do kabiny wejdzie. W domu
możesz sie komuś pokazać, spytać o wrażenia ;-) W tej chwili nie kupuję w
sklepach naziemnych (bo mojego rozmairu we Wrocławiu brakuje...) i wcale się
tym nie martwię. Spokojnie zamawiam do domu (teraz właśnie czekam na śliczny
staniczek z Anglii), przymierzam, a jak nie jestem zadowolona - odsyłam! Nie
bój się tego sposobu rozbienia zakupów - jest naprawdę mniej stresujący.

Jest taka firma polska Comexim http://www.comexim.pl/index.php , która szyje
całkiem fajne staniczki. Wg ich rozmiarówki mogłabyś nosić 70H lub 70HH (nie
przerażaj się literkami!). Musisz sama nabiustnie sprawdzić, który lepiej
leży (na Lobby przeczytaj, jak powinien leżeć dobrze dobrany stanik, jak
trzeba zakłądać biustonosz - to nie jest takie proste!). Jeśli miseczka
byłaby dobra, a obwód luźny (lub na początku mogłabyś się zapiąć bez problemu
na najciaśniejszą haftkę), to możesz do nich napisać i poprosić o uszycie
węższego. Nie mają tego w stałej ofercie, ale dziewczynom z Lobby szyli
mniejsze obwody.

Melissa - to kolejna polska firma szyjąca staniczki o małym obwodzie i
większej miseczce. Mają swoją własną rozmiarówkę, wiec nie bardzo pomogę ci w
wyborze, ale są bardzo kontaktowi, więc wyślij do nich maila ze swoimi
wymiarami, a oni pomogą ci wybrać odpowiedni rozmiar biustonosza (mogłabyś
celować w 70G - Melissa ma ścisłe obwody; ja przy wymiarach 81/105 noszę u
nich 75H, choć angliki noszę w rozmiarze 70GG).
Adres: http://www.melissa.com.pl/

Staniczki o obwodzie 65 ma też firma Avocado sprzedająca własną markę
biustonoszy. Mają swoja stronę intenrnetową http://www.avocado.com.pl/
ofirmie.php? i dwa sklepy naziemne: w Krakowie i Warszawie.

No i zostały staniczki brytyjskie (inna rozmiarówka!): przy twoich wymiarach
kupowałabym 70FF (ich oznaczenie to 32FF) ze staników o ścisłym obwodzie lub
65GG (30GG) - o rozciągliwym obwodzie.

Są w Polsce sklepy sprzedające staniczki brytyjskie:
w Krakowie http://www.intimo4you.com/ - mają też sklep stacjonarny
w Warszawie http://www.peachfield.pl/
w Zielonej Górze http://www.karoline.pl/

A najlepiej wejdź na Lobby, poczytaj wstępniak (czyli to, co pod nazwą Forum
i pootwieraj linki z wstępniaka - na spokojnie poczytaj sobie)

Pozdrawiam
Agnieszka - jaagna

7. Data: 2008-03-16 18:19:21

Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bój się kupowania przez internet!
No tak, tylko nie zapominajmy o kosztach. Za przesyłkę trzeba zapłacić, za
odesłanie znów i często, jeśli decydujemy sie na wymianę, znów trzeb
zapłacić za przesyłkę. Przy zwrocie towaru kosztów przesyłki nie zwracają. I
to właśnie te kwestie skutecznie odstraszają mnie od zakupów bielizny przez
internet, choć raz zaryzykowałam z powodu takiego, że nie mogłam naziemnie
znaleźć, czego szukałam :) Czekam na przesyłkę póki co i zobaczymy.
Ja kupiuje moje staniki w sklepie gdzie nie ma tłumów, swoją drogą jeszcze
niegdy w tego typu sklepach nie miałam styczności z kolejką do przymierzalni
:) Przy mierzeniu nie omieszkam poskakać, porobić skłonów itp ;) i to mi
wystarcza, by dobrze dobrac biustonosz a przeciez prawie każdy model różnych
firm leży inaczej. Z powyższych względów preferuję zakupy tradycyjne jeśli
chodzi o biustonosze.

8. Data: 2008-03-16 18:32:50

Od: "jaagna " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

miffy <m...@m...eu> napisał(a):

> No tak, tylko nie zapominajmy o kosztach. Za przesyłkę trzeba zapłacić, za
> odesłanie znów i często, jeśli decydujemy sie na wymianę, znów trzeb
> zapłacić za przesyłkę. Przy zwrocie towaru kosztów przesyłki nie zwracają.

.. ciach!

Jeśli chodzi o koszt wysyłki to rzeczywiście nikt tego nie zwraca. ALE...
Można zamrozić na jakis tydzień trochę gotówki i zamówić kilka biustonoszy w
sąsiednich rozmiarach, przymierzyć i odesłać niepasujące.
Porządny sklep nie pobiera opłaty za ponowną wysyłkę - chyba, że jest to
któraś z kolei (ale zazwyczaj płaci sie tylko 1 raz). Cena wysyłki nie zawsze
jest wysoka (tylko Avocado trochę przegina) zazwyczaj jest to 6-8 zł przy
wpłacie na konto. Jeśli odsyłasz niepasujace listem poleconym to płacisz ok.
6 zł. Więc też nie jest tak bardzo drogo.
A jeśli masz możliwość kupienia swojego rozmiaru w zwykłym sklepie to
szczęściara z ciebie! Zazdroszczę. Choć ja mam 10 dni na przetestowanie
stanika i odesłanie do sklepu. Ale każdy może wybrać to, co lubi (i to, co w
sklepie znajdzie...).

Miłych zakupów!

9. Data: 2008-03-16 20:15:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jaagna pisze:

> A najlepiej wejdź na Lobby, poczytaj wstępniak (czyli to, co pod nazwą Forum
> i pootwieraj linki z wstępniaka - na spokojnie poczytaj sobie)

Wielkie dzięki za wyczerpującą wypowiedź :-). Ja też jestem wrocławianką
i utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że jednak w zwykłych sklepach nie mam
tu czego szukać. Dodam sobie zaraz te wszystkie sklepy internetowe do
zakładek i w spokoju zacznę czegoś szukać. Mam już dość tych moich
przyciasnawych staników. Największy, jaki udało mi się kupić to 75E, ale
i ten kiepsko leży. O doborze staników już trochę na stronie
biuściastych czytałam. Czy dobrze rozumiem, że jeśli fiszbiny pomiędzy
piersiami odstają (nie opierają się na skórze), to miseczka jest za
mała? Tak mi się wydaje, ale być może jest to wina nieodpowiedniego
kształtu biustonosza.

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2008-03-16 20:20:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

miffy pisze:

> Mam 3 Gaie; giorgina, sonia i trzeciego nazwy nie pamiętam. Rozmiar jak
> dla mnie idealnie pochodzący pod moją rozmiarówkę czyli 70F.

A gdzie te biustonosze kupiłaś? W normalnym sklepie czy w internecie? I
jaki masz rozmiar pod biustem i w biuście?

Ewa

Siwe włosy :(
co można zrobić ze sobą po ciąży?
Coś z niczego