Co oznacza IQ = 94 w tescie psychologicznym?

1. Data: 2004-06-25 21:45:38

Temat: Re: Co oznacza IQ = 94 w tescie psychologicznym?
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Noniewiem" <l...@t...pl> wrote in
news:cbefvn$kdl$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Mialem ostatnio robione badania na IQ u psychologa i wyszedl mi wynik 94

O 15 wiekszy od mojego.
Nie jest tak zle z toba.
Glowa do gory i rzuc sie na tory.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

1. Data: 2004-06-25 21:55:32

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bigda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> vonBraun <i...@s...pl> napisał(a):

> Swoja drogą tekiej zgrozy w praktyce psychologiczne dałoby się znaleźć
więcej.
> Tak poza tym, dlaczego stosownyc wyjaśnień nie udzilił pzreprowadzajacy
testy
> psycholog???

a my radośnie odsyłamy coraz to nowych desperatów właśnie do psychologów.
Którzy jacy są każdy widzi. Może by tak przestac odsyłać kogokolwiek
gdziekolwiek.
(niektórzy używają na to uniwersalnego słówka "odpierdol się (albo
spierdalaj)", które jeśli się juz przełknie
otoczkę wulgaryzmu, pasuje do prawie każdej sytuacji i może być stosowane
zamiennie z "powinieneś (naś) iść do psychologa")

tyt.

1. Data: 2004-06-26 15:29:08

Od: "bdsm man" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Seks podobno nawet pomaga.
Tak ,ale musialbym chyba seksic sie 2 razy w tygodniulub w miesiacu a nie 2
razy na 8lat
> [...]
> psycholog???
> Pokazanie kilku cyfr i zero wyjaśnień, a człowiek męczy się przerazającymi
Jesli chodzi o pierwszy test to wyjasnien udzielila mi pani psycholog
natomiast drugi nie zdazyla gdyz ma to zrobic na mojej nastepnej wizycie
w lipcu.Tyle ze ja poprostu bylem ciekawy czy rzeczywiscie IQ =94 to norma.

"Noniewiem"

1. Data: 2004-06-26 15:48:45

Od: "bdsm man" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości
> "Noniewiem" <l...@t...pl> wrote in

> O 15 wiekszy od mojego.
> Nie jest tak zle z toba.
> Glowa do gory i rzuc sie na tory.
Juz sprawdzam rozklad w pkp ;)) Swoja droga spodziewalem sie takiej
odpowiedzi od Ciebie i nie zawiodlem sie :)))))

1. Data: 2004-06-26 16:51:27

Od: "kasandra kasandrowska" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są różne skale IQ i rózna jest w nich wielkość odchylenia standardowego. Ale
przy każdym wyniku trzeba wziąć pod uwagę wielkość półprzedziału ufności.
Wynik pewnie jest wyrażony w skali Wechslera, bo to najczęściej używana skala.
Ale przy 94 pkt Twój wynik przdziałem z pewnoscią obejmuje średnią. Spoko,
mioeścisz się wnormie. Poza tym opieranie się an wyniku jednego tylko testu
jest dość pochopne zważywszy na to, że w większości maja taką sobie
rzetelność. Zrób sobie następny.

Bigda

1. Data: 2004-06-26 16:59:41

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasandra kasandrowska" <b...@g...pl> wrote in

> Ale przy 94 pkt Twój wynik przdziałem z pewnoscią obejmuje średnią.

94 to srednia?
Glupi ten narod jak cholera.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Lepiej nic nie mowic, niz glupio milczec.

1. Data: 2004-06-26 20:48:28

Od: "Noniewiem" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasandra kasandrowska" <b...@g...pl> napisał w
wiadomości news:cbk9if$95s$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Ale przy 94 pkt Twój wynik przdziałem z pewnoscią obejmuje średnią. Spoko,
> mioeścisz się wnormie. Poza tym opieranie się an wyniku jednego tylko
Dzieki to wlasnie chcialem wiedziec,mam jednak pytanie, w jakim przedziale
jest ta norma,np. 70-105 pkt ?

testu
> jest dość pochopne zważywszy na to, że w większości maja taką sobie
> rzetelność. Zrób sobie następny.
Na pewno zrobie ,nawet prywatnie .

Pozdrawiam "Noniewiem"

1. Data: 2004-06-26 21:37:04

Od: "Noniewiem" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "kasandra kasandrowska" <b...@g...pl> wrote in

> 94 to srednia?
> Glupi ten narod jak cholera.
Srednia, co nawet ja wiem jest srednia czyli norma,regula, a geniusze i
debile to wyjatki ja potwierdzajace .Na 1 geniusza przypada100 debili ,takie
zycie :) Rownowaga w przyrodzie dzieki temu zachowana. :))

1. Data: 2004-06-26 23:24:33

Od: "kasandra kasandrowska" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W zasadzie średnie w każdej skali IQ to 100, ale trzeba wziąć poprawkę na
wielkość półprzedziału, który przy swoich standardowych poziomach daje z
reguły przedziały większe niż 6 pkt. A średnia na poziomie 100 nie oznacza
debilizmu narodu. To cecha skali, która am taką średnią dla każdej populacji
(każdego narodu).

psychika a stres
Sny - kilka pytań
jak ukończyć studia ? :)