Co to za roslinki?

21. Data: 2004-08-12 16:32:30

Temat: Re: Co to za roslinki?
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea napisał:

> Wadowice maja raczej lagodniejszy klimat niz Rzeszow - jak sadzisz?

Zapewne i to tego połozonę są w dolince.

Niestety mój ogród na wsi nie:-(

Pozdrawiam
Marta

22. Data: 2004-08-12 19:09:35

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:%bySc.157412$fv.125407@fe2.columbus.rr.com...

> Jesli Ty bedziesz sie ich wstydzic,
> to inni ocenia Twoj wyglad negatywnie i beda sie smiac. Powinnas pokazac,
> ze po prostu ot taka Twoja fantazja i masz do niej prawo.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Oj, Drogi Michale, ja rzadko sie wstydze bo czesciej jestem harda niz
skromna ;-)))

Serdecznie Miłka

23. Data: 2004-08-12 19:12:33

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Oj, Drogi Michale, ja rzadko sie wstydze bo czesciej jestem harda niz
> skromna ;-)))

Ale opowiedz jak w pracy na te czerwone włosy zareagowali :))

Pozdrawiam
Kaśka

24. Data: 2004-08-12 19:54:24

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ale opowiedz jak w pracy na te czerwone włosy zareagowali :))
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Zrobiłam dokładnie tak jak mi polecił Michał, chyba Go wyczułam ;-)
Założyłam czerwoną spódnicę i czerwoną trykotową bluzeczkę, paznokcie
pomalowałam na czerwono, klapki z czerwonymi paseczkami itp. ... Weszłam do
pracy z rozpędu i powiedziałam że teraz tak się nosi hahahahha
Po za tym, jestem projektantem odzieży w firmie konfekcyjnej i wszyscy mi
przyznali rację ... po prostu tak się teraz noszą młode dziewczyny ;-)

Serdecznie Miłka

25. Data: 2004-08-12 20:57:29

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po za tym, jestem projektantem odzieży w firmie konfekcyjnej i wszyscy mi
> przyznali rację ... po prostu tak się teraz noszą młode dziewczyny ;-)

:)))
Dobrze, że te czerwone rzeczy miałaś pod ręką, ja mam tylko czerwony lakier
pod reką :))
A tak z doświadczenia to ten czerwony kolor na włosach chyba długo się nie
utrzyma, mi czerwienie i rudości po kilku myciach zawsze złaziły i włosy
stawały się prawie blond :(

Pozdrawiam
Kaśka

26. Data: 2004-08-12 22:45:00

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał

> Po za tym, jestem projektantem odzieży w firmie konfekcyjnej

:-)To tak jak moja stara, serdeczna znajoma z Plastyka (po tkactwie, zdaje
się - ale jej firma z KSeMu właśnie pada:-))

Pozdrawiam
piotrs@radix,pl

27. Data: 2004-08-13 14:52:07

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> utrzyma, mi czerwienie i rudości po kilku myciach zawsze złaziły i włosy

Też mam nadzieję że mi się "spiorą" bo jestem czerwieńsza niż moja
kasztanka ;-)
Moje włosy dlatego tak się wybarwiły ostro bo wcześniej miałam kilka razy
robione pasemka i potem jak na to nałożyłam "intensywną miedź" i do tego
kolor buster to dało mieszankę piorunującą ...
Ale co mi tam ... raz kozie śmierć :-D No i niedługo się założy ciepłe
czapki ;-)

Serdecznie Miłka

28. Data: 2004-08-13 17:28:44

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to inni ocenia Twoj wyglad negatywnie i beda sie smiac. Powinnas pokazac,
> ze po prostu ot taka Twoja fantazja i masz do niej prawo.

Ach, Michale, widać, że w tolerancyjnym kraju żyjesz :-)) Rozumiem Kasię i
trzymam kciuki.
Pozdrawia Gosia - z małego Śląskiego miasteczka, gdzie nie wszyscy
rozumieją, ze człowiek ma prawo do swoich fantazji

---

29. Data: 2004-08-14 21:53:46

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message

> [...] potem jak na to nałożyłam "intensywną miedź" i do tego
> kolor buster to dało mieszankę piorunującą ...

Zaczely przewodzic prad? ;)
Jesli bylyby odpowiednio dlugie, stanowily by znakomity odgromnik ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

Dzdzownice c.d.
cholerne tarczniki - co robić?????