Co w zielonym koprze piszczy?

1. Data: 2018-04-17 10:23:06

Temat: Co w zielonym koprze piszczy?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.agrofoto.pl/forum/topic/53259-koper-ogro
dowy-na-zielono/

Strach czytać...

--
XL dziś sieję własny

2. Data: 2018-04-17 17:43:56

Temat: Re: Co w zielonym koprze piszczy?
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-17 o 10:23, XL pisze:
> https://www.agrofoto.pl/forum/topic/53259-koper-ogro
dowy-na-zielono/

> Strach czytać...
>
> To ja już wolę u pani Janiakowej kupować, wiem że uprawia tak 10 m2 :)
pozdr
Stefan

3. Data: 2018-04-17 20:15:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:
dowy-na-zielono/

Się przyjrzyj tej uprawie. Opowiadałam tu niegdyś o truskawkach ,,na
przedoż", posypywanych azotoksem z pończochy przez babinę, za której
przedsiębiorczość byś nawet pińćzłoty nie dał...

--
XL

4. Data: 2018-04-18 22:43:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
dowy-na-zielono/

> Się przyjrzyj tej uprawie. Opowiadałam tu niegdyś o

OWOCUJĄCYCH!

> truskawkach ,,na
> przedoż", posypywanych azotoksem z pończochy przez babinę, za której
> przedsiębiorczość byś nawet pińćzłoty nie dał...

J.w.

--
XL

5. Data: 2018-04-27 21:04:39

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 22:43:57 UTC+2 użytkownik XL napisał:
dowy-na-zielono/

> OWOCUJĄCYCH!

> J.w.
>
> --
> XL

Tak sobie was czytam od chyba 15 lat.
Lepiej kupić w marketach. Tam rośliny pochodzą z dużych upraw. Rolnik, który ma parę
hektarów stosuje opryski oszczędnie bo środki ochrony roślin są dość drogie. Na ogół
ma doświadczenie i wie, jaka dawka wystarczy.
Poza tym rolnik przestrzega karencji bo jak otruje klientów marketu to z sądów nie
wyjdzie.
Małe uprawy też są opryskiwane, tylko że właściciele nie mają wiedzy i doświadczenia
bo nie muszą oszczędzać trucizny.
Sam zatrułem się dwa razy warzywami "od Józka". Nigdy nie zdarzyło mi się to z tymi
"marketowymi".

6. Data: 2018-05-01 01:11:42

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Tak, uważam podobnie. Tyle, że te marketowe jakby mniej smaczne...

7. Data: 2018-05-19 11:09:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@g...com> wrote:
> [...]
> doświadczenia bo nie muszą oszczędzać trucizny.
> Sam zatrułem się dwa razy warzywami "od Józka". Nigdy nie zdarzyło mi się

Innym ludziom się zdarzyło. A ,,zatrucie" nie musi polegać na
natychmiastowej reakcji. Jest nim także kumulacja trucizn w tkankach,
dająca objawy po dłuższym czasie.

--
XL

baranina jagnięcina
Co w chlebie piszczy?
świąteczne ciasto bergamotkowe
Petycja o likwidację Ministerstwa Zdrowia
Ktoś coś sobie ozonuje?