Co w zielonym koprze piszczy?

1. Data: 2018-04-17 10:23:06

Temat: Co w zielonym koprze piszczy?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.agrofoto.pl/forum/topic/53259-koper-ogro
dowy-na-zielono/

Strach czytać...

--
XL dziś sieję własny

2. Data: 2018-04-17 17:43:56

Temat: Re: Co w zielonym koprze piszczy?
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-17 o 10:23, XL pisze:
> https://www.agrofoto.pl/forum/topic/53259-koper-ogro
dowy-na-zielono/

> Strach czytać...
>
> To ja już wolę u pani Janiakowej kupować, wiem że uprawia tak 10 m2 :)
pozdr
Stefan

3. Data: 2018-04-17 20:15:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:
dowy-na-zielono/

Się przyjrzyj tej uprawie. Opowiadałam tu niegdyś o truskawkach ,,na
przedoż", posypywanych azotoksem z pończochy przez babinę, za której
przedsiębiorczość byś nawet pińćzłoty nie dał...

--
XL

4. Data: 2018-04-18 22:43:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
dowy-na-zielono/

> Się przyjrzyj tej uprawie. Opowiadałam tu niegdyś o

OWOCUJĄCYCH!

> truskawkach ,,na
> przedoż", posypywanych azotoksem z pończochy przez babinę, za której
> przedsiębiorczość byś nawet pińćzłoty nie dał...

J.w.

--
XL

baranina jagnięcina
Co w chlebie piszczy?
świąteczne ciasto bergamotkowe
Petycja o likwidację Ministerstwa Zdrowia
Ktoś coś sobie ozonuje?