Petycja o likwidację Ministerstwa Zdrowia

1. Data: 2018-03-15 00:00:00

Temat: Petycja o likwidację Ministerstwa Zdrowia
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałam o likwidację Ministerstwa Zdrowia,
co łączy się z likwidacją odpowiednich opłat.
Petycja napisana jest zwyczajnie, w zwykłej,
tradycyjnej ortografii, na poważnie, bez wygłupów.

Można się tu podpisywać - oczywiście tylko "mejlowo".
http://www.petycje.pl/petycja/12970/petycja_o_likwid
acje_ministerstwa_zdrowia.html

2. Data: 2018-03-15 08:16:03

Temat: Re: Petycja o likwidację Ministerstwa Zdrowia
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-15 o 00:00, Stokrotka pisze:
> Napisałam o likwidację Ministerstwa Zdrowia,
> co łączy się z likwidacją odpowiednich opłat.
> Petycja napisana jest zwyczajnie, w zwykłej,
> tradycyjnej ortografii, na poważnie, bez wygłupów.

Głupio się chyba przyznawać,
że filozofia rugowania nielogicznego nawyku
przekazywanego z pokolenia na pokolenie
jest jedynie niepoważnym wygłupem.

3. Data: 2018-03-15 11:33:19

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.03.2018 o 00:00, Stokrotka pisze:
> [...]
> tradycyjnej ortografii, na poważnie, bez wygłupów.
>
> Można się tu podpisywać - oczywiście tylko "mejlowo".

Ortografia może i tradycyjna ale styl wypowiedzi, argumentacja i forma
nie zachęcają do poparcia. Pomysł był może i dobry i nawet dowcipny ale
realizacja niestety nieudana.

4. Data: 2018-03-15 21:13:53

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tradycyjnej ortografii, na poważnie, bez wygłupów.
>
> Można się tu podpisywać - oczywiście tylko "mejlowo".

Poparłem:)

Mnie namawiali na szczepienie przeciw żółtaczce przed usuwaniem żylaków.
Wydałem sporo kasy na wizyty prywatne z powodu bólów wątroby po takim
szczepieniu, które i tak było przydatne na ból dupy.
Trzecie podanie szczepionki olałem - chcę żyć!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

5. Data: 2018-03-15 21:46:59

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-15 o 21:13, Wiesiaczek pisze:

> [...]
> szczepieniu, które i tak było przydatne na ból dupy.
> Trzecie podanie szczepionki olałem - chcę żyć!

Ja się szczepiłam ze 20 lat temu (3 szczepionki) przed operacją halluxa
(bolącego jak ciort). 4 lata temu pielęgniarki w przychodni powiedziały
mi, że nie muszę się narazie szczepić przed operacją stawu biodrowego
tylko zrobiły mi badanie krwi na przeciwciała dot. żółtaczki. Poprzednie
szczepienie, sprzed tylu lat jeszcze działało i na żółtaczkę nie
musiałam się znowu szczepić. Do szpitala dolączyłam wynik badania na
przeciwciała.

--
animka

6. Data: 2018-03-15 23:16:10

Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczepieniu, które i tak było przydatne na ból dupy.
> Trzecie podanie szczepionki olałem - chcę żyć!

Spotkali się w święto o piątej przed kinem
Miejscowa idiotka z tutejszym kretynem.

Tutejsza idiotko - rzekł kretyn miejscowy -
Czy pragniesz pójść ze mną na film przebojowy?

Miejscowa kretynka odrzekła: - Z ochotą,
Albowiem cię kocham, tutejszy idioto.

Więc kretyn miejscowy uśmiechnął się słodko
I poszedł do kona z tutejszą idiotką.

Na miłym macaniu spłynęła godzinka
I była szczęśliwa miejcowa kretynka.

Aż wreszcie szepnęła: - Kretynie tutejszy!
Ten film, mam wrażenie, jest coraz nudniejszy.

Więc poszli na sznycel, na melbę, na winko,
Miejscowy idiota z tutejszą kretynką.

Następnie się zwarli w uścisku zmysłowym
Tutejsza idiotka z kretynem miejscowym.

W ten sposób dorobią się córki lub syna:
Idioty, idiotki, kretynki, kretyna,

By znowu się mogli spotykać przed kinem
Tutejsza idiotka z miejscowym kretynem.

--
Sonn

7. Data: 2018-03-16 08:07:37

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

acje_ministerstwa_zdrowia.html

> Poparłem:)

Dzięki.
Początki są trudne.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

8. Data: 2018-03-16 10:40:02

Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tradycyjnej ortografii, na poważnie, bez wygłupów.
>
> Można się tu podpisywać - oczywiście tylko "mejlowo".

Treść i forma świadczą o kompletnej nieznajomości tematu.

9. Data: 2018-03-16 18:35:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomekp <t...@a...ma.kota.pl> wrote:

acje_ministerstwa_zdrowia.html

> Ortografia może i tradycyjna ale styl wypowiedzi, argumentacja i forma
> nie zachęcają do poparcia. Pomysł był może i dobry i nawet dowcipny ale
> realizacja niestety nieudana.

Proponuję autorom ,,pomysłu" podjęcie podobnych idiotyzmów - w sprawie
likwidacji całej reszty ministerstw. I rządu!
Króla niech se wybiorą...
E, nie, to też kosztuje.
LOL

--