baranina jagnięcina

1. Data: 2018-04-03 10:55:37

Temat: baranina jagnięcina
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego tak trudno kupić w Polsce jagnięcinę i baraninę ?
Czy można to zmienić ?

2. Data: 2018-04-03 12:19:35

Temat: Re: baranina jagnięcina
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@g...com> wrote:
> Dlaczego tak trudno kupić w Polsce jagnięcinę i baraninę ?
> Czy można to zmienić ?

Nie widzę trudności. Chyba tylko w ew. braku na nią klienteli u Ciebue, bo
u nas prawie w każdym mięsnym jest, nawet w ,,mojej" gminnej podkieleckiej
miejscowości.
Przyjedź do Kielc - sklepy mięsne Kamiński, Zychowicz, PSS SPOŁEM. W
ciągłej sprzedaży. Widuję też w Tesco, o Makro nie wspominając, bo tam to
już standard.

--
XL

3. Data: 2018-05-31 21:27:45

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.04.2018 o 10:55, t...@g...com pisze:

> Dlaczego tak trudno kupić w Polsce jagnięcinę i baraninę ?

Wręcz przeciwnie - za łatwo. Jedzenie mięsa jest ciężkim grzechem.

> Czy można to zmienić ?

To dietę należy zmienić na wegetariańską lub wegańską.

Co w chlebie piszczy?
świąteczne ciasto bergamotkowe
Petycja o likwidację Ministerstwa Zdrowia
Ktoś coś sobie ozonuje?
chrupiące osmiorniczki miodowe