Codzienne mycie włosów

1. Data: 2004-12-02 17:43:55

Temat: Re: Codzienne mycie włosów
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PSO, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ooo to byl jeszcze jakis inny oprocz tego
> przezroczystego-brzydkopachnacego w niebieskiej butelce, ktory bardziej
> przypominal mi plyn do mycia naczyn niz szampon? |-o Bleee :))

No pewnie! Był familijny dębowy, tataro-chmielowy, nagietkowy, rumiankowy,
pokrzywowy, brzozowy i jeszcze jakiś. Wcale nie były takie złe. A za
dębowym naprawdę tęskię. Włosy miały piękny połysk.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-12-02 17:50:36

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-02 18:50:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kruszyzna* skreślił te oto słowa:

> O nie, to nie dla mnie, ja nie mam nerwów na takie rozrywki :)

Się przyzwyczajaj - potem na pl.soc.dzieci trzeba mieć dużo solidniejsze
nerwy ;]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-12-02 17:50:49

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia, sącząc kawkę, wyklepał:

1. Data: 2004-12-02 18:02:09

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia, sącząc kawkę, wyklepał:

> Się przyzwyczajaj - potem na pl.soc.dzieci trzeba mieć dużo solidniejsze
> nerwy ;]

Co Ty mi tu imputujesz :) ;-P

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-12-03 18:52:12

Od: "MB" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co wy tu gadacie głupki jedne

--
Papatki!
Użytkownik "Nixe" <n...@i...peel> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisała

> A czy tematem było 'spanie z mokrymi włosami' czy 'codzienne mycie
włosów'?
> Pytam z ciekawości, bo de facto ja mogłabym na pierwszy post odpowiedzieć
> "suszenie włosów zbyt gorącym powietrzem niszczy ich strukturę", tylko PO
> CO, jeśli nikt się o to nie pytał i nie taką chciał uzyskać odpowiedź.
> [a Pamana mogłaby się chociaż przyznać, że źle zrozumiała pierwszy post,
ale
> jak znam życie, to będzie wolała iść w zaparte]
>
> PozdrawiaM

[gdzie we Wro] fryzjer z BAR-u
Jaki prezent
Promocje w aptekach?