Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

91. Data: 2015-02-26 17:47:08

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 17:35, FEniks pisze:

> Szczepienia mają chronić przede wszystkim dzieci.

Te, które podaje się dzieciom, oczywiście.
A np. szczepienie przeciwko żółtaczce się powtarza u dorosłych, jeśli
tego chcą albo sytuacja tego wymaga - lekarze w każdym razie informują o
tym, że odporność nie jest dozgonna.

Ewa

93. Data: 2015-02-26 17:47:29

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

> Oczywiście, ale czy wy się zgodzicie abym miał taką możliwość - z
> pełnymi konsekwencjami tej decyzji? Wątpię.

I jeszcze pozew od dziecka jak sie zorientuje jacy to oswieceni byli
rodzice.
O ile oczywiscie przezyje...

92. Data: 2015-02-26 17:47:29

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

> To nie jest kwestia religii czy konserwatyzmu, tylko życie,
> panie, życie.
>
> Są ludzie, którzy w danym konkretnym problemie są w stanie
> mi pomóc, są tacy, którzy mi pomimo szczerych chęci nie pomogą
> i są tacy, którzy pomogą, ale mnie na tę pomoc nie stać.
> Są i tacy, którzy wiele wezmą a mi zaszkodzą, zamiast pomóc.

Jasne, ale wzrost zachorować pokazuje, ze takie oceny własnych mozliwości
są nieskuteczne...

94. Data: 2015-02-26 17:55:19

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 10:19:17 -0600, Pszemol napisał(a):

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Fascynujące jest gdy zabierasz głos oceniając dyskusję z innej grupy,
> dyskusję w której nie brałeś udziału.
>
> Mi nie przeszkadzają wcale jej literówki. Mnie tylko śmieszy to, że
> przypisuje swojej klawiaturze winę za te literówki.

Wiesz, sprzęt, w tym i klawiatury, mają to do siebie, że się zużywają i
psują :) Zwłaszcza, jeśli poddawane są ciągłej eksploatacji :)

> Ona sama je zauważa i

To o czymś świadczy, prawda?

> pisze posty tłumaczące się, że to nie ona,

Nie każdy czyta swoje posty przed wysłaniem. Gdy pisze się dużo, a Ikselka
pisze dość dużo, co chyba zdążyłeś zauważyć, często wysyła się bez
przeczytania. Jeśli nawala klawiatura, siłą rzeczy błędów jest więcej i
wypadałoby non stop sprawdzać i poprawiać posty, walcząc z figlami zużytej
klawiatury. W ferworze dyskusji nie zawsze się to sprawdza :) Nie zawsze
człowiek ma na to ochotę :) Sama często od razu wysyłam, a potem okazuje
się, że naraziłam czytelników na całą masę literówek.

> bo ona jest mądra i inteligentna
> i w ogóle, to nie ona to klawiatura robi błędy ale wybiórczo tylko w tych
> wyrazach ze Słownika Wyrazów Obcych :-)

A niech stracę :) Jeden wątek "przeleciałam" raptem. Proszę:

"(...)Jak _popróbujeszz_ danym przepisem, to już przy drugim-trzecim
"nalaniu" będziesz wiedziała, ile dawać konkretnego ciasta, bo co przepis,
to innej wielkosci porcja ma rację bytu. No _imoc_ gofrownicy też bardzo
jest
ważna - tj jak szybko piecze. Ja mam "DEZAL 301.5" - z grubą kratką. Ma
dużą moc i jest świetna (grube i ciężkie panele grzewcze, więc
_nagrzewająsię_ _róno_ i równo pieką)(...)" 2015-01-09 23:28:38
(pl.rec.kuchnia, "Pyszności z... mikrofalówki:-)")

"(...)Przypuszczam, że porzeczki czarne by się świetnie nadały też, i
_wiścnie_ - mniam :-) (...)" 2015-01-09 21:13:02 (pl.rec.kuchnia,
"Pyszności z... mikrófalówki :-)")

"(...)potem i bez tego gofry _łądnie_ się oddzielały _id_ _podloża_ (...)"
2015-01-10 00:10:30 (pl.rec.kuchnia, "Pyszności z... mikrofalówki :-)")

"(...)bez
wodotrysków _wowcowo-ciastcczanych_, ble. (..)"2015-02-02 15:39:26
(pl.rec.kuchnia, "Cydr własnej roboty")

> Próbuje się biedna maskować. Nawet dziś zaczęła specjalnie dodawać sztuczne
> literówki w prostych słowach, których wcześniej nie robiła :-) Wina
> oczywiście - no zgadnijcie - nowa klawiatura :-) No brawo.

Nie, to nie wina nowej klawiatury :) Robi to specjalnie dla Ciebie :)

M.

95. Data: 2015-02-26 18:15:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 16:23:35 +0100, Ghost napisał(a):

> Ale po co psychuszki? Nie szczepisz dziecka. w razie zachorowania leczą na
> Twój koszt. Pozamiatane.
>
> Podpisałbyś taki papier?

O ile na tym papierze na samym wstępie będzie gwarancja (pod sankcją
odszkodowania i finansowania ew. leczenia), że jak zaszczepię, to NIE
zachoruje.
Bo głupich nie sieją, sami się rodzą - jak ty, grupowy błaźnie.
--

XL
pewni siebie.

96. Data: 2015-02-26 18:17:55

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Ja ostatnie jakiekolwiek szczepienie przeszłam chyba w liceum.

Bo liceum rzecz ważna. Wyposaża nas na dalszą część życia.

Jarek

--
Z przodu muzeum.

97. Data: 2015-02-26 18:22:22

Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 16:53:22 +0100, @ napisał(a):

> Krzyczy sie wiele o obowiazkowym szczepieniu
> dzieci - ale np. wg lekarza szczepionka przeciw odrze daje odpornosc na ok
> 15 - do 20 lat. A gdzie dawka powtorzeniowa po tym okresie ? Jezeli neurolog
> ma racje, to podejrzewam, ze wiekszosc grupowych krzykaczy juz tej
> odpornosci nie posiada...

Dokładnie tak jest - linkowałam tutaj wyniki badań w USA ujęte
tabelarycznie, porównujące zachorowania wg wieku, gdzie najwięcej bylo
zdaje się coś po 20.

--

XL
pewni siebie.

98. Data: 2015-02-26 18:26:37

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-26 16:53, obywatel @ uprzejmie donosi:

> [...]
> szczepieniami.
> Po wyjsciu ze szpitala, chcialam wrocic do szczepien zgodnie z
> kalendarzem, jednak lekarze byli na tyle "przezorni", ze zaden sie tego
> nie podjal. Malo tego - wrocilam do szpitala, a potem do poradni
> przyszpitalnej, zeby Ci sami lekarze, ktorzy mi inteligentnie w karte
> informacyjna wpisali zakaz szczepienia, wydali zgode na podjecie
> kolejnych. Nie wydali :) Pediatra odmawia do dnia dzisiejszego,
> twierdzac, ze musi miec zgode neurologa, a zaden takiej zgody sie nie
> kwapi wydac, bo zaden nie chce wziac odpowiedzialnosci za ewentualne

Dziwisz się? Zarabiają grosze a odpowiedzialność mają mieć za cokolwiek
szczególną jakoś?

99. Data: 2015-02-26 18:26:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 17:55:19 +0100, Fragi napisał(a):

> [...]
> klawiatury. W ferworze dyskusji nie zawsze się to sprawdza :) Nie zawsze

Dokładnie tak, a poza tym literówki, których jak rzep uczepił się pożal się
Boże Czepiol, z reguły wynikają z naciśnięcia SĄSIEDNIEGO klawisza - np "m"
zamiast "n" lub t.p., także z niedociśnięcia alt-a (brak ogonków) albo
spacji (zlepki słowne).
--

XL
pewni siebie.

100. Data: 2015-02-26 18:28:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 17:55:19 +0100, Fragi napisał(a):

> Nie, to nie wina nowej klawiatury :) Robi to specjalnie dla Ciebie :)

Nie no, ten pan jest po prostu żałosny, ż a ł o s n y . Daj sobie spokój,
Fra.
--

XL
pewni siebie.

Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.