Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

51. Data: 2015-02-26 09:13:49

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Wed, 25 Feb 2015 22:37:12 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

net...

>A teraz serio i spokojnie, żebyś dobrze zroumiał: żałosny półchłopku,
>targowa przekupo, nie możesz się od...ć ode mnie, to akurat rozumiem, bo
>cię kręci nieznany ląd - babka mądrzejsza od ciebie. Jeszcze paru lekcji
>elokwencji może ci udzielę za darmo, ale zaczynasz mnie już nudzić, jak
>każdy niedorostek intelektualny.

Uhu, widzę, ze trafiłem w czułe. Współczuję.

52. Data: 2015-02-26 09:16:00

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Te rdzennie polskie umieją pisać nawet Ci co do liceum nie chodzili...

I mówisz, że wg liceum "Ci" w tym miejscu powinno być z dużej literki?

Wiesz misiu, uparte dopierdalanie się do literówek w końcu bije rykoszetem.

53. Data: 2015-02-26 09:19:00

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Fragi" <s...@o...pl> wrote in message

>Na jakiej więc podstawie sugerujesz że wybiórczo punktuję

Na podstawie tego co widzi?

54. Data: 2015-02-26 09:22:48

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>"Populacjo", goń się.

Nie populacja powinna takich odważnych antyszczepieniowców pogonić,
odizolować na jakieś wyspie, a potem gdy ostatni zdechnie, na te wszystkie
niezaszczepione choroby, pieprznąć w wyspę car bombą i pozamiatane.

55. Data: 2015-02-26 09:58:50

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 20:19, Ghost pisze:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

epidemia-odry-w-niemczech-ofiary-odry,artykuly,52679
2.html

> [...]
> które miały udowodnić związek między szczepionkami a autyzmem. Teoria dr
> Wakefielda została obalona, a on sam pozbawiony prawa wykonywania
> zawodu. Jednak część Amerykanów i Europejczyków wciąż uważa, że
> szczepienia są niebezpieczne. I zapomina, że na odrę nie ma lekarstwa.
> Szczepionka jest jedynym skutecznym środkiem zapobiegającym chorobie!
> Niemcy zaczynają to rozumieć, bo powrócił tam pomysł obowiązkowych
> szczepień.
> </cytat>
>
> Gratuluje współudziału w globalnym debilizmie.

Napieprzacie się z XL, a prawda, jak zwykle, leży gdzieś 'pośrodku'.
'Natura' jest elastyczna. Wykorzysta każdą lukę.

Jak się nie szczepisz - umierasz nagle, albo nabierasz
naturalnej odporności. Strategia nie szczepienia się
stawia na naturalne mechanizmy ewolucyjne - które mają
w koszt wpisaną śmierć. Zaletą tej strategii jest
walka z rzeczywistym wrogiem, który realnie pojawia
się w środowisku.
Odpowiedzią drobnoustrojów chorobotwórczych na tę strategię
są np. mechanizmy przetrwania w postaci ukrytej, okresowe
wygaszanie agresji, wydłużenie cyklu rozwojowego tak, by
żywiciele przyspali i o nich zapomnieli. A potem
bach - i po kilkudziesięciu latach mamy kolejną epidemię
zbierającą grube żniwo. Cykliczne epidemie, wobec których
populacja żywicielska jest praktycznie bezradna.

Jak się szczepisz - stwarzasz szansę na całkowite
wyeliminowanie jakiegoś paskudztwa - ale jest to
w dzisiejszych czasach ogromnego zaludnienia połączonego
z mobilnością (ilu ludzi codziennie korzysta
z lotów samolotami docierając w niemal każdy zakątek świata,
a szczególnie w obszary najgęściej zaludnione)
mało realne.
No i generalnie można powiedzieć, że w dużym stopniu
wyprzedzasz ewolucję drobnoustrojów - o ile
szczepionki są 'aktualizowane' i możesz swobodnie
poruszać się w gęstych zbiorowiskach ludzkich.
Epidemia nie ma kształtu gwałtownej fali - zaszczepieni
ludzie są jak powbijane wszędzie pale - fala nie
może się rozpędzić, środowisko stawia duży opór.
Z drugiej strony - nasze układy odpornościowe
mają swoją pojemność, a idea szczepień "zaśmieca"
układy odpornościowe informacją o wrogach, z którymi
często nigdy w życiu się nie spotkamy.
No i ta strategia wymaga działań kompleksowych,
jeśli nie są dobrze prowadzone, to przyspieszają
ewolucję drobnoustrojów (lekooporność na nawet
bardzo wyrafinowane, nowoczesne leki)

I tu jest główne źródło konfliktów - strategie nie mogą
być prowadzone w społeczności równocześnie i dowolnie.
Strategia szczepień nie działa efektywnie, jeśli
wbite w morze pale są za rzadkie.

A ostatecznie, cokolwiek się nie zdarzy - zawsze
i tak "winny jest rząd" - jak 100 dzieci ma alergię
to dlatego, że każe szczepić, jak jedno dziecko umrze
to dlatego, że nie kazał szczepić ...

Ja osobiście szczepienia dzieci minimalizuję.
Ale jestem daleki od stwierdzenia, że to jest
najlepsza droga. Całkiem możliwe, że popełniam
błąd.

56. Data: 2015-02-26 10:27:58

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

> [...]
> w koszt wpisaną śmierć. Zaletą tej strategii jest
> walka z rzeczywistym wrogiem, który realnie pojawia

Hmm, ale to wypadałoby bć konsekwentnym.
Czyli jak natura to natura - rezygnujemy z lekarzy, lekarstw, prądu,
sklepów.

57. Data: 2015-02-26 10:56:39

Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 08:45, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
zepien-z-autyzmem-udowodniony/

> Pfff, to ja w ten sam sposób mogę "udowodnić" twoje wszeteczne kontakty
> z naszymi reptiliańskimi okupantami.

No cóż, prawda pewnie jak zwykle leży po środku.
Szczepionki to wspaniały wynalazek, podobnie jak fotoradary :)
Ale tam gdzie jest kasa liczy się kasa i pojawiają się patologie
(Człuchów, ...).

Jak ci Marucha nie odpowiada to poczytaj o Hookerze:

===== http://www.prweb.com/releases/ASOT/Thimerosal/prweb1
1598819.htm
Dr. Hooker, a PhD scientist, worked with two members of Congress to
craft the letter to the CDC that recently resulted in his obtaining
long-awaited data from the CDC, the significance of which is historic.
According to Hooker, the data on over 400,000 infants born between 1991
and 1997, which was analyzed by CDC epidemiologist Thomas Verstraeten,
MD, "proves unequivocally that in 2000, CDC officials were informed
internally of the very high risk of autism, non-organic sleep disorder
and speech disorder associated with Thimerosal exposure."
When the results of the Verstraeten study were first reported outside
the CDC in 2005, there was no evidence that anyone but Dr. Verstraeten
within the CDC had known of the very high 7.6-fold elevated relative
risk of autism from exposure to Thimerosal during infancy. But now,
clear evidence exists. A newly-acquired abstract from 1999 titled,
"Increased risk of developmental neurologic impairment after high
exposure to Thimerosal containing vaccine in first month of life"
required the approval of top CDC officials prior to its presentation at
the Epidemic Intelligence Service (EIS) conference."
=====

Jeśli artykuł nie jest wiarygodny, to możesz poczytać literaturę medyczną:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/?term=Brian+s+Hoo
ker

I wiadomo dlaczego patologii można się spodziewać: "[...]the former
director of the CDC, which purchases $4 billion worth of vaccines
annually, is now president of Merck's vaccine division."

58. Data: 2015-02-26 11:04:17

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2015 23:24, Andrzej Lawa pisze:

> Raczej ty i tobie podobni zostaną pogonieni tam gdzie wasze miejsce - do
> zakładów zamkniętych.

A wy, towarzysze, wciąż to samo. Pozamykać, wybić, wyrównać.
Heil?

--
niebieski

59. Data: 2015-02-26 11:12:50

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2015 11:04, niebieski pisze:

> A wy, towarzysze, wciąż to samo. Pozamykać, wybić, wyrównać.
> Heil?

Chorych psychicznie i niebezpiecznych przez to dla otoczenia należy
izolować.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

60. Data: 2015-02-26 11:15:53

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2015 10:56, Miroo pisze:

> No cóż, prawda pewnie jak zwykle leży po środku.

Mhm. Dokładnie tak samo jak pomiędzy współczesnymi teoriami
kosmologicznymi a modelem płaskiej, nieruchomej Ziemi?

> Szczepionki to wspaniały wynalazek, podobnie jak fotoradary :)

Kretyńska "analogia".

> Ale tam gdzie jest kasa liczy się kasa i pojawiają się patologie

Akurat ze szczepionek to firmy farmaceutyczne mają żałośnie malutki zysk.

Ba! Zaniechanie szczepień byłoby dla farmaceutycznego biznesu BARDZO
korzystne - bo leczenie jest znacznie bardziej dla nich zyskowne niż
zapobieganie.

> (Człuchów, ...).
>
> Jak ci Marucha nie odpowiada to poczytaj o Hookerze:

A dlaczego nie o Macierewiczu?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.