Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

71. Data: 2015-02-26 14:10:39

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2015 11:12, Andrzej Lawa pisze:

> Chorych psychicznie i niebezpiecznych przez to dla otoczenia należy
> izolować.

To już było. Przegracie.
http://fabryka-historii.pl/files/2011/04/t4.jpg

--
niebieski

72. Data: 2015-02-26 15:11:32

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 10:27, Budzik pisze:
> Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

> Hmm, ale to wypadałoby bć konsekwentnym.
> Czyli jak natura to natura - rezygnujemy z lekarzy, lekarstw, prądu,
> sklepów.

To nie jest kwestia religii czy konserwatyzmu, tylko życie,
panie, życie.

Są ludzie, którzy w danym konkretnym problemie są w stanie
mi pomóc, są tacy, którzy mi pomimo szczerych chęci nie pomogą
i są tacy, którzy pomogą, ale mnie na tę pomoc nie stać.
Są i tacy, którzy wiele wezmą a mi zaszkodzą, zamiast pomóc.

Konkretnie co do szczepionek, to jest to kalkulacja
wewnątrz-rodzinna i genetyczna. Są ludzie wrażliwi na szczepionki
i mniej wrażliwi. Są ludzie wrażliwi na choroby i mniej wrażliwi.

Ja mam swoje słabości i siły, żona ma swoje a dzieci
mają kompozycję. Kroimy pod siebie.
Mój syn źle reaguje na chemię gospodarczą, skóra
schodzi mu z rąk jak umyje je zwykłym mydłem,
moja córka takich problemów nie ma. Żona ciężko
choruje po szczepieniach na grypę, mnie tylko trochę
telepie - więc się nie szczepimy. Mamy lepszy sposób
- jemy dużo taniej witaminy C (kwas L-askorbinowy)
z Chin - firma StanLab sprowadza. Wychodzi dużo taniej,
niż tabletki w aptece. Jak się coś dzieje
to bierzemy końskie dawki (których zgodnie z tym
co piszą np. na Wikipedii brać nie powinniśmy, ale gdzie
indziej piszą, że ...) i to realnie działa.
W ciągu roku moja rodzinka zjadła 1kg, niebawem
osiągniemy 2kg.

Jeśli szukasz tu ideologicznej konsekwencji, to jej
nie znajdziesz. Chyba, że jest to ideologia "obserwuj,
zdobywaj wiedzę, ostrożnie sprawdzaj/ufaj i stosuj,
jeśli przynosi pozytywy".

73. Data: 2015-02-26 15:26:05

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2015 14:10, niebieski pisze:

> To już było. Przegracie.
> http://fabryka-historii.pl/files/2011/04/t4.jpg

Primo: pisałem o niebezpiecznych dla otoczenia, aktywnie zagrażających
wszystkim dookoła - jak ci antyszczepionkowcy.

Secundo: budowanie porządnych dróg to też zło, bo Hitler je promował? To
by tłumaczyło fatalny stan dróg...
--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

74. Data: 2015-02-26 16:18:54

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2015 15:26, Andrzej Lawa pisze:

> Primo: pisałem o niebezpiecznych dla otoczenia, aktywnie zagrażających
> wszystkim dookoła - jak ci antyszczepionkowcy.

To oczywiście WASZE autorytety będą ustalać kto do psychuszki, a kto swój?

> Secundo: budowanie porządnych dróg to też zło, bo Hitler je promował? To
> by tłumaczyło fatalny stan dróg...

W taki pokrętny sposób możesz sobie wszystko wytłumaczyć. Sobie.

--
niebieski

75. Data: 2015-02-26 16:23:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

>To oczywiście WASZE autorytety będą ustalać kto do psychuszki, a kto swój?

Ale po co psychuszki? Nie szczepisz dziecka. w razie zachorowania leczą na
Twój koszt. Pozamiatane.

Podpisałbyś taki papier?

76. Data: 2015-02-26 16:31:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 04:32, @ pisze:

> Moje dziecko, od pobytu w szpitalu ma zakaz podawania jakichkolwiek
> szczepionek. Mimo błędnej diagnozy (stwierdzonej jeszcze na oddziale)
> szpital tego zakazu nie cofnal. Od tamtego czasu minely 4 lata i do tej
> pory nikt tego zakazu nie cofnal :) Jak sadzisz, czemu ?
> Malo tego, dostalam 3 razy wezwanie do Sanepidu - wystarczylo, ze im
> napisalam, ze dziecko ma wstrzymane szczepienia ze wzgledu na
> podejrzenie padaczki poszczepiennej w wieku 8 m-cy.

Świetnie, że napisałaś tutaj o swoim przypadku. Jest to żywy przykład na
to, że jeśli są _jakiekolwiek_ przeciwwskazania do szczepienia
konkretnego dziecka (jakieś powikłania, czy nawet tylko podejrzenia), to
rodzic może od szczepień odstąpić i nie jest do niczego zmuszany ani tym
bardziej karany. I o to chodzi.

Ewa

77. Data: 2015-02-26 16:38:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 05:44, @ pisze:

> Bo ja mam. W dodatku oparta nie tylko na moich przemysleniach, ale tez
> na informacjach od lekarzy (w tym neurologow), ktorzy mimo "braku
> przeciwskazan" nie odwazyli sie cofnac zakazu szczepien - wydanego nota
> bene ad hoc i niepotrzebnie, bowiem diagnoza jak sie okazalo, nie miala
> zadnego zwiazku ze szczepieniami :)

Widać, że lekarze dmuchają na zimne. I dobrze!
A Ty i tak będziesz to brała za złą monetę...

Ewa

78. Data: 2015-02-26 16:41:22

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-02-26 o 05:44, @ pisze:

>Widać, że lekarze dmuchają na zimne. I dobrze!
>A Ty i tak będziesz to brała za złą monetę...

Małpy (w czerwonym?) widać tak mają.

79. Data: 2015-02-26 16:48:32

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2015 16:23, Ghost pisze:

> Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

> Ale po co psychuszki? Nie szczepisz dziecka. w razie zachorowania leczą
> na Twój koszt. Pozamiatane.
>
> Podpisałbyś taki papier?

Oczywiście, ale czy wy się zgodzicie abym miał taką możliwość - z
pełnymi konsekwencjami tej decyzji? Wątpię.

--
niebieski

80. Data: 2015-02-26 16:53:22

Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziecka (jakieś powikłania, czy nawet tylko podejrzenia), to rodzic może
> od szczepień odstąpić i nie jest do niczego zmuszany ani tym bardziej

Niestety nie do konca :) Wlasnie przeciwwskazan jak sie okazalo nie bylo i
nie ma :)
Jak wspominalam, moje dziecko mialo tylko podejrzenie padaczki
poszczepiennej, co zostalo w efekcie koncowym wykluczone. Diagnoza na
szczescie okazala sie zupelnie inna i nie miala najmniejszego zwiazku ze
szczepieniami.
Po wyjsciu ze szpitala, chcialam wrocic do szczepien zgodnie z kalendarzem,
jednak lekarze byli na tyle "przezorni", ze zaden sie tego nie podjal. Malo
tego - wrocilam do szpitala, a potem do poradni przyszpitalnej, zeby Ci sami
lekarze, ktorzy mi inteligentnie w karte informacyjna wpisali zakaz
szczepienia, wydali zgode na podjecie kolejnych. Nie wydali :) Pediatra
odmawia do dnia dzisiejszego, twierdzac, ze musi miec zgode neurologa, a
zaden takiej zgody sie nie kwapi wydac, bo zaden nie chce wziac
odpowiedzialnosci za ewentualne skutki uboczne :)
W chwili obecnej juz mi to jest na reke, bo pobyt w tamtym szpitalu i
przypadki jakie mialam niestety okazje widziec sklonily mnie do glebszego
zainteresowania sie tematem.
Jest jeszcze jedna kwestia, jaka poruszalam z lekarzami na neuroinfekcji -
czas trwania odpornosci po wstrzyknieciu szczepionki. I tu zdania sa rozne i
bardzo podzielone, bo niektorzy neurolodzy kwestionowali nawet sam fakt
istnienia tej odpornosci. Krzyczy sie wiele o obowiazkowym szczepieniu
dzieci - ale np. wg lekarza szczepionka przeciw odrze daje odpornosc na ok
15 - do 20 lat. A gdzie dawka powtorzeniowa po tym okresie ? Jezeli neurolog
ma racje, to podejrzewam, ze wiekszosc grupowych krzykaczy juz tej
odpornosci nie posiada...

Pozdrawiam
@

---
Avast.

Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.