Cydr wlasnej roboty

91. Data: 2015-02-02 19:05:11

Temat: Re: Cydr wlasnej roboty [OT]
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Feb 2015 17:54:16 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> Oj dobrze dobrze... już mi to wypomnieli :)
> Piętno dla mnie za to, że jak już wspomniałem, spędziłem miesiąc w
> Calvadosie (Falaise, na południe od Caen) a nie spróbowałem go:)

No za to to by Cię nawet obić trzeba ;-PPP

92. Data: 2015-02-02 19:06:08

Temat: Re: Cydr wlasnej roboty
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Feb 2015 17:58:31 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> Poli... coś tam,
> Ja zalewałem drożdże (co prawda zwykłe) wodą ze studni głębinowej (góra
> 15 stopni C), stawiałem w sieni i na drugi dzień ino szum! :)

No własnie - ZWYKŁE. One są ŻYWE, mogą od razu zasuwać :-)

93. Data: 2015-02-02 19:12:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-02 o 17:26, Qrczak pisze:

> Wiem, używam zimą. Tyle że on jest dość gęsty, więc w trakcie trzech
> pozostałych pór roku wolę lżejsze mazidła.

Iwostin ma też lżejsze wersje. Różne, w zależności od potrzeb.

Ewa

94. Data: 2015-02-02 19:57:23

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.02.2015 o 19:03, XL pisze:

> Przelewanie wrzątkiem nic by nie dało i tak, bo wrzątek na dużej
> powierzchni paruje, działa krótko i w dodatku w momencie zetknięcia z
> powierzchnią traci natychmiast ciepło, tak więc jest po prostu mocno ciepłą
> wodą, nie robiąc krzywdy bakteriom.
> Balon po umyciu siarkuje się rozpuszczając w niewielkiej ilości wody
> pirosiarczyn potasu i potem starannie płucze.

Dzięki za sugestie, postaram się to przećwiczyć w nadchodzącym sezonie:)
Dodam, że przed destylacją sam cydr(?) był całkiem smaczny i to mnie
skłoniło do jego 'wzbogacenia".
Niestety, produkt końcowy nadawał się co najwyżej do zmywania paznokci
lub paliwo do lamy spirytusowej:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

95. Data: 2015-02-02 20:07:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iwostin ma też lżejsze wersje. Różne, w zależności od potrzeb.

Wiem. Ale czy z tego powodu muszę rezygnować z Ziai?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

96. Data: 2015-02-02 20:34:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Feb 2015 20:07:08 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-02 19:12, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Wiem. Ale czy z tego powodu muszę rezygnować z Ziai?

Hmmm, skąd te wnioski? Mnie nawet prez myśl nie przeszła rezygnacja z"N" i
I. Sensitii 3333333333-)

97. Data: 2015-02-02 20:43:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-02 o 20:07, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-02-02 19:12, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Wiem. Ale czy z tego powodu muszę rezygnować z Ziai?

Absolut-nie.

Dzielę się tylko swoją opinią. Ja u Ziai nie znalazłam tego, co mi
trzeba. Chociaż muszę przyznać, że dawno już nie sprawdzałam, jaką mają
ofertę.

Ewa

98. Data: 2015-02-02 21:00:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przez cały miesiąc nie udało się ustalić, czy są ogórki?!

Ogórki w styczniu?!

Ewa

99. Data: 2015-02-02 21:12:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Absolut-nie.
>
> Dzielę się tylko swoją opinią. Ja u Ziai nie znalazłam tego, co mi
> trzeba. Chociaż muszę przyznać, że dawno już nie sprawdzałam, jaką mają
> ofertę.

Dzięki córce kosmetomance przeszłam już przez niezmierzone połacie
mazideł. Akurat u Ziai znalazłam to, co mi wystarcza. Poza tym kosztuje
nędzne grosze, więc mogę oszczędzać na przyszłość, na te Diory, Chanele
i Laudery, co mi wyprasują starcze fałdy... hłe hłe

100. Data: 2015-02-02 21:15:29

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogórki w styczniu?!

Można spróbować zapolować na śledzia.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

pierogi z podrami czyli z czym?
Sprawdzenie stanu osobowego
bigos
W sprawie kłamstw w filmie "Ida".