Cydr wlasnej roboty

151. Data: 2015-02-22 12:30:02

Temat: Re: Cydr wlasnej roboty
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2015 12:14:42 +0100, krys napisał(a):

> Ale z pierwszego tłoczenia ma za dużo fuzli. Musi być drugie tłoczenie.

Grunt to umiejętna destylacja... oleju :-P
--

XL
pewni siebie.

152. Data: 2015-02-22 12:39:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-22 12:27, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Qra, przecież to widać żtp gołym, jak się spinasz.

Oczy wiście.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

153. Data: 2015-02-22 13:50:49

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.02.2015 o 12:39, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-02-22 12:27, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Oczy wiście.

> Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie - żeby cały
dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

No... Piękny cytat:)

Żeby było TG...

Ślubna usmażyła schabowego (z kością!), ziemniaczki pure, do tego
kapuśniaczek.... mniammmm...
kupiła W Carrefourze flaszeczkę Ballantines (1.0 l) po okazyjnej cenie,
i podała na niedzielny obiad we dwoje...
Następnie cygaro, podała też kawkę i teraz mogę spokojnie pisać pierdoły
na p.r.k :)
Za chwilę będzie mój ulubiony budyń...
No... żyć nie umierać! Wszystkiego najlepszego dla forumowiczów:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

154. Data: 2015-02-22 14:27:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2015 13:50:49 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> [...]
> i podała na niedzielny obiad we dwoje...
> Następnie cygaro, podała też kawkę i teraz mogę spokojnie pisać pierdoły

Zupa koperkowa, 1,5-kilogramowa ćwiarteczka pieczonego kurczaka (noooo -
tego sześciokilowca od cioci, oczywista!), sałatka Waldorff, ziemniaków bez
:-)
I kruche ciasteczka oraz wino - wypiek i nastaw własny :-)
--

XL
pewni siebie.

155. Data: 2015-02-22 16:13:00

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.02.2015 o 14:27, XL pisze:

> [...]
> :-)
> I kruche ciasteczka oraz wino - wypiek i nastaw własny :-)

Też niezłe!
Ale nie zamienię jej na Ciebie, przyzwyczaiłem się :)

156. Data: 2015-02-22 16:16:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2015 16:13:00 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> Też niezłe!
> Ale nie zamienię jej na Ciebie, przyzwyczaiłem się :)

Ale to nie była propozycja 3-]

--

XL
pewni siebie.

157. Data: 2015-02-22 18:07:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesiaczek" <W...@v...pl> wrote in message
> [...]
> na p.r.k :)
> Za chwilę będzie mój ulubiony budyń...
> No... żyć nie umierać! Wszystkiego najlepszego dla forumowiczów:)

Biedna...
Myślała pewnie, że jak się postara to mąż spędzi z nią trochę czasu
w weekend, a tym czasem tylko będzie widzieć jego plecy...

158. Data: 2015-02-22 18:30:24

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.02.2015 o 18:07, Pszemol pisze:
> "Wiesiaczek" <W...@v...pl> wrote in message
>
> Biedna...
> Myślała pewnie, że jak się postara to mąż spędzi z nią trochę czasu
> w weekend, a tym czasem tylko będzie widzieć jego plecy...

E tam... Mało wiesz.
Uwierz, że nie dzieje jej się krzywda:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)