Czemu ciasto nie rosnie? :(

11. Data: 2009-01-18 13:27:00

Temat: Re: Czemu ciasto nie rosnie? :(
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 12:50, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Co wow? Ja się nie mogę zebrać do zrobienia kruchego ciasta z wiekową
> marmoladą śliwkową, bo szkoda mi kostki masła, która zostanie
> natychmiast pożarta...
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Jesteś skompo jak Maruda...

12. Data: 2009-01-18 14:11:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Jesteś skompo jak Maruda...

Heh. Jakbyś miał 15,88 na koncie do wypłaty, to też byś był :>

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2009-01-18 15:07:50

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 15:11, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Heh. Jakbyś miał 15,88 na koncie do wypłaty, to też byś był :>
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Więcej ma. A skompo (jej babcia mnie ostrzegała, wiele lat temu) od
dziecka...

14. Data: 2009-01-18 18:16:45

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 12:24, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Dać mniej i osuszyć (tak, wiem, że brzoskwinie z puszki ciężko:)), ew.
> przesypać jakąś mąką albo cukrem pudrem żeby wchłonął płyn.

O, dobra, to spróbuję tak.

> Mama robi
> ciasto z gruszkami (oidp też z olejem) i rośnie jak szalone :) Spytam
> jak przyjedzie o technologię.

Dzięki :))

--
*lolka*
Odwiedz moj hotelik: http://www.yerhotel.com/Oslo/Zacissze

15. Data: 2009-01-18 20:31:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@g...com> napisał:

> Dzięki :))

Już wiem. Na 2 szklanki mąki, szklankę cukru i 4 jajka - 2 łyżeczki
proszku. Na wierzch 6 pokrojonych gruszek, a ciasto w dużej tortownicy
posypuje się cukrem pudrem - przed pieczeniem. Takie są proporcje w
tym naszym przepisie.

--
Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2009-01-18 21:25:30

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 21:31, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> [...]
> proszku. Na wierzch 6 pokrojonych gruszek, a ciasto w dużej tortownicy
> posypuje się cukrem pudrem - przed pieczeniem. Takie są proporcje w

Aha, thx. Moje juz sie piecze od pol godziny :D, ale dalam wlasnie 2
lyzeczki proszku tym razem. Brzoskwinie odsaczylam, cukrem pudrem nie
ma chyba sensu ich sypac, bo caly ciagna do srodka (test zrobilam).
No i zauwazylam, ze bardzo szybko zaczyna sie rumienic, wiec mu troche
temperature zmniejszylam, moze to to?
Zobaczymy niedlugo.

17. Data: 2009-01-18 21:44:55

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 22:25, l...@g...com wrote:

> Zobaczymy niedlugo.

Ha! No i wyroslo, az popekalo :)

Tylko pod koniec pieczenia opadlo :( Ale juz wyguglalam, ze trzeba na
koniec wylaczac termoobieg...

18. Data: 2009-01-18 21:51:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <l...@g...com> napisal:

> Ha! No i wyroslo, az popekalo :)

Czyli jednak troszku proszku ;) bylo za malo.

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2009-01-19 13:48:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Jan 2009 21:31:41 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
> proszku. Na wierzch 6 pokrojonych gruszek, a ciasto w dużej tortownicy
> posypuje się cukrem pudrem - przed pieczeniem. Takie są proporcje w

Mówiłam, że za mało proszku.

m&m's we wszystkim
płyta indukcyjna
Gdzie we Wrocławiu...