Czesc !

następny post »
From: "Dany W" <t...@b...de>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Czesc !
Date: 22 Jan 2001 08:46:43 +0100

Jestem alkoholikiem, do tego bralem kilka lat kokaine. Pilem wiele lat,
chyba ze dwadziescia a moze wi wiecej, okresowo, ostatnio miesiacami w
kawalku. Probowalem wiele razy przestac pic, udawalo mi sie kilka miesiecy
ale znow zaczynalem, bylem juz calkiem zrezygnowany, ostatnie lata
"bronilem" sie przed piciem kokaina, bralem po 5 gramow dziennie. Dzieci i
zona mnie nienawidzialy, a ja ich. Pomogla mi terapia, szesciomiesieczna.
Nie pije od dwoch lat. Teraz dopiero wiem, jakie zycie jest wspaniale. Z
zona i dziecmi kochamy sie bardzo. Dobrze byloby, gdyby spotkali sie tutaj
ludzie, ktorzy opanowali swoj nalog z tymi, ktorzy chcieliby to zrobic.

Dany