Cześć

1. Data: 2003-10-09 09:16:29

Temat: Re: Odp: Cze??
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Art(Gruby) <j...@p...net> napisał(a):
"Jerzy Nowak"
> <w...@N...gazeta.pl> wrote:
> Gdzie byles jak Cie nie bylo?
> ;-)

Długo by opowiadać. Siedziałem na zmywaku i podsłuchiwałem.
Aż tu przyśnił mi się mój patron i powiedział:
masz misję do spełnienia. Idź na Kuchnię, może się przydasz.
Niech twoje miejsce zajmą teraz inni.
;-)
Tak więc odkurzałem zbroję, ostrzyłem miecz, podkułem konia.
No i zbierałem zapasy (siły) na miłe pogawędki z Tobą i innymi.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2003-10-09 09:59:30

Temat: Re: Cze??
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <w...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bm391d$eou$...@i...gazeta.pl...
> Tak więc odkurzałem zbroję, ostrzyłem miecz, podkułem konia.
> No i zbierałem zapasy (siły) na miłe pogawędki z Tobą i innymi.
> pozdr. Jerzy

....swietnie....

agataw

1. Data: 2003-10-10 11:12:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>D?ugo by opowiada?. Siedzia?em na zmywaku i pods?uchiwa?em.
>A? tu przy?ni? mi si? mój patron i powiedzia?:
>masz misj? do spe?nienia. Id? na Kuchni?, mo?e si? przydasz.
>Niech twoje miejsce zajm? teraz inni.
>;-)
>Tak wi?c odkurza?em zbroj?, ostrzy?em miecz, podku?em konia.
>No i zbiera?em zapasy (si?y) na mi?e pogaw?dki z Tob? i innymi.
>pozdr. Jerzy

znaczy wypada teraz zrobic skladke na WD40 oraz worek na nos z
owsem......

trys
K.T. - starannie opakowana

test news