Czworogłowy uda - rwący ból

1. Data: 2004-02-24 08:56:26

Temat: Czworogłowy uda - rwący ból
Od: WITUX <w...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Kopałem się z kolegą i oberwałem trochę po nodze, dokładnie czworogłowy
uda. Byłem u lekarza bo mnie bolała noga , a on przepisał mi maść OLFEN.
Już mija tydzień noga mnie mniej boli ale w nocy budzę się bo jeśli nią
poruszę to mam bardzo mocno rwący ból.
Czy czasem nie uszkodził mi się nerw ?
Ile jeszcze mnie to bedzie rwać ?

Pozdrawiam
WiTUX

2. Data: 2004-02-24 13:37:24

Temat: Re: Czworogłowy uda - rwący ból
Od: "KOWALLL" <l...@s...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uda. Byłem u lekarza bo mnie bolała noga , a on przepisał mi maść OLFEN.
> Już mija tydzień noga mnie mniej boli ale w nocy budzę się bo jeśli nią

Witam

prawdopodobnie naciągnąłeś sobie ten mięsień... ostatnio w wyniku tego
samego mechanizmu urazu doznał obrońca F.C. Barcelony - został kopnięty
przez swojego bramkarza w akcji obronnej w udo właśnie...
diagnoza lekarzy brzmiała naciągnięcie mięśnia czworogłowego uda, 3 tygodnie
przerwy w grze... u Ciebie jeśli to to.. to pewnie dłużej.. gdyż on ma
zapewnioną sooper opiekę:)..

zgłoś się do ortopedy.. na ostry dyżur (bo terminy normalnie są już na maj w
wielu placówkach)..

Pozdrofki
Ł.Kowalski

3. Data: 2004-02-24 17:23:42

Od: "deBerg" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez urazy, ale ostry dyżur nie jest po to, żeby leczyć brak poprawy po
leczonym urazie sprzed tygodnia. To ma prawo boleć długo, wszystkie tkanki
miękkie goją się 6 tygodni.

4. Data: 2004-02-24 22:03:00

Od: "KOWALLL" <l...@s...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez urazy, ale ostry dyżur nie jest po to, żeby leczyć brak poprawy po
> leczonym urazie sprzed tygodnia. To ma prawo boleć długo, wszystkie tkanki
> miękkie goją się 6 tygodni.

no tak... goją się 6 tygodni.. ale jeśli to poważniejsze niż tylko
naciągnięcie.. to jednak można się pofatygować na ostry dyżur..

większość osób odwiedza Ostre dyżury z powodu bólu nie do wytrzymania... a
nie koniecznie od razu po urazie..

P.S. nie uraziłeź mnie:)

Pozdrofki
Ł.Kowalski

5. Data: 2004-02-25 19:57:01

Od: "Rafał" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest sposób,ale:
1.na dyżurze dostanie na odczepne leki p.zapalne
2.chiba lepiej pójść do prywatnego ortopedy lub poszukać małego NZOZ-u albo
kliniki 1 dnia ( na Śląsku są takie gdzie kolejki nie są 2 miesięczne)
3.zdjęcie rtg nie zaszkodzi zrobić ( kolano!!)
Pozdrawiam i współczuję pacjentom w realiach NFOZ-u
Użytkownik "KOWALLL" <l...@s...76.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> naciągnięcie.. to jednak można się pofatygować na ostry dyżur..
>
> większość osób odwiedza Ostre dyżury z powodu bólu nie do wytrzymania... a

Rehabilitacja po udarze mózgu
plamka na oku
Miesniaki macicy
testosteron