Czy i jak przycinać magnolie?

1. Data: 2001-05-16 19:35:34

Temat: Czy i jak przycinać magnolie?
Od: "marchewa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Jestem tutaj po raz pierwszy i chciałabym dowiedzieć się, czy przycina się
magnolie. Dostałam w prezencie 3 magnolie japońskie i ofiarodawca upiera
się, że powinnam je przyciąć. Nie znalazłam nigdzie żadnych informacji na
ten temat więc proszę, pomóżcie.

Katarzyna Szeffer
marchewa74 [at poczta.onet.pl]

2. Data: 2001-05-17 06:35:22

Temat: Re: Czy i jak przycinać magnolie?
Od: "AO" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magnolie nie lubia ciecia, mozna je ciac tylko w uzasadnionych przypadkach,
np. korekta korony.

Pozdrawiam
Andrzej
http://www.iko.pl

3. Data: 2001-05-17 07:32:23

Temat: Odp: Czy i jak przycinać magnolie?
Od: "Yaro C2" <J...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Magnolie nie znoszą dobrze przycinania - więc powinno się unikać ich
przycinania.
Często po przycięciu długo chorują i puszczają tzw. wilki.
Można oczywiście, gdy to konieczne zrobić drobne korekty chorych i
wymarzłych pędów.

Trochę informacji o ich pielęgnacji znajdziesz na stronie najlepszego chyba
w Polsce hodowcy Stanisława Zymona
www.zymon.com.pl

Pozdrawiam
Yaro

4. Data: 2001-05-17 20:19:26

Od: "Włodzimierz Targowski" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co przeczytałem magnolia generalnie nie lubi cięcia więc ostrożnie z
nozycami:)) a jezeli juz to nie w okresie wegetacji.
Pozdrawiam
Wlodek

Tamaryszek
pytanie laika- pelargonie