Czy jest ktoś, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!

1. Data: 2004-10-18 05:54:21

Temat: Czy jest ktoś, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!
Od: "Sokrates" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Chciałbym z kimś indywidualnie (dotyczy kobiet) z tej grupy
porozmawiać, ale to musi być osoba, do której będę maił 100 procent
zaufania. Czy jest to możliwe? Mam coś do powiedzenia bardzo istotnego, ale
tylko dla tej jednej osoby.
Sokrates

2. Data: 2004-10-18 06:35:43

Temat: Re: Czy jest kto?, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!
Od: "Sokrates" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacobs400" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

> Sokratesie, lepiej zaufać mężczyźnie ;)
No tak, ale sprawa jest do kobiety, niestety. Znam tą piosenkę "nie wiesz
nigdy kobiecie dobrą radę ci dam"
Sokrates

3. Data: 2004-10-18 06:44:58

Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> porozmawiać, ale to musi być osoba, do której będę maił 100 procent
> zaufania. Czy jest to możliwe? Mam coś do powiedzenia bardzo istotnego,

Jacobs
GG 3025637

4. Data: 2004-10-18 06:45:03

Od: "Sokrates" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> nie ma sprawy, jak chcesz mieć osobę godną zaufania to wal śmiało do mnie
> :).
>
> Sam jestem po przejściach i cię doskonale rozumiem.

Sorry. Może mnie zrozumialbyś nawet doskonale, ale nie jesteś kobietą a ten
czynni moim zdaniem jest najistotniejszy.
Sokrates

5. Data: 2004-10-18 06:55:50

Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-10-18 07:16:25

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

> No tak, ale sprawa jest do kobiety, niestety. Znam tą piosenkę "nie wiesz
> nigdy kobiecie dobrą radę ci dam"

Chłopcy, nie przeginajcie ;) Nie tylko faceci po przejściach tu są....

pozdr

Monika

7. Data: 2004-10-18 07:19:53

Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chłopcy, nie przeginajcie ;) Nie tylko faceci po przejściach tu są....
>
> pozdr
>
> Monika

Widać po statystykach, że faceci są jakby bardziej "wylewni" w tym co mówią
i piszą na grupie. Może to świadczyć o ich słabszej odporności psychicznej
na stres.;)

Jacobs

8. Data: 2004-10-18 07:26:11

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> Jak w temacie. Chciałbym z kimœ indywidualnie (dotyczy kobiet) z tej grupy
> porozmawiać, ale to musi być osoba, do której będę maił 100 procent
> zaufania. Czy jest to możliwe? Mam coœ do powiedzenia bardzo istotnego,
ale
> tylko dla tej jednej osoby.

Skoro masz do powiedzenia coś dla JEDNEJ osoby to napisz do niej na priv, a
nie forum publiczne. Poza tym na co liczysz? Na tabuny chętnych żebrzących u
Twoich stóp" mnie Sokratesie, mnie powiedz"?? Do diabła, jeśli TY nie wiesz
komu z uzytkowników tej grupy jestes w stanie zaufać to skąd my to mamy
wiedzieć? Weż się chłopie w garść - potrzebujesz prawnika albo psychologa. A
jak masz ochotę sie pozwierzać komus stricte anonimowo to moze po prostu
wykręć nr na telefon zaufania?

HaNkA

9. Data: 2004-10-18 07:27:17

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widać po statystykach, że faceci są jakby bardziej "wylewni" w tym co
mówią
> i piszą na grupie. Może to świadczyć o ich słabszej odporności psychicznej
> na stres.;)

No to akurat racja :) (o odporności na stres)

Wiesz, może kobitkom, jak im faceci numer wytną, łzy oczy przysłaniają i nie
mogą pisać na klawiaturze

pozdr

Monika

10. Data: 2004-10-18 07:28:58

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Oct 2004 08:35:43 +0200 I had a dream that Sokrates <d...@p...fm>
wrote:
> No tak, ale sprawa jest do kobiety, niestety. Znam tą piosenkę "nie wiesz
> nigdy kobiecie dobrą radę ci dam"

W piosence było "nie wierz", co zmienia oczywiście sens.

alimenty
książki o rodzinie?
mam doła jak nie wiem
Już się na razie pożegnałem, ale dopowiem.
Witam i swatanie:P