Czy jest ktoś, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!

331. Data: 2004-10-28 15:01:49

Temat: Re: Czy jest ktoś, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne! (was: Czy jest kto?, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!)
Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
news:clq35r$8vm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Ania K." <a...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

> sami
> Dzięki Bogu, że są listy dyskusyjne przynajmniej wiadomo z czym mamy
> problem- ale chyba Aniu się nieco zapędziłaś z opinią iż sobie "nie
> radzę"....

:)czyżby

> Owszem dyskusja daje do myślenia i uważniej śledzę to co mówię pod kątem
> złośliwości.
> Natomiast- nie używam agresji i złośliwości na codzień, nie używam jej
> świadomie i nie mam z tym żadnego problemu

A gdzie ja napisałam, że używam na codzień no i że mam z tym problem?
Używam do tych co rozumieją, myślą podobnie i nie odbierają tego
personalnie.

Ania >:-)<-<
gg 1355764

332. Data: 2004-10-28 16:17:18

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie ja napisałam, że używam na codzień no i że mam z tym problem?
> Używam do tych co rozumieją, myślą podobnie i nie odbierają tego
> personalnie.

Tak, tak i nie chwaliłaś się złośliwostkami, nie glofikowałaś a tak w ogóle
to ja się pod Ciebie w tym wątku podszyłam i tak naprawdę to Ty to ja a ja
to Ty.
Chyba popadam w schizforenię ups.... schizofremię, ups.... nie wiem w co ale
popadam.
Dziś mam fajne spotkanie - ide sobie wynotować złośliwości jakimi obrzucę
przyjaciół. Ale będzie wesoło :)))

Kaśka

333. Data: 2004-10-30 19:45:23

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ogóle
> to ja się pod Ciebie w tym wątku podszyłam i tak naprawdę to Ty to ja a ja

Wiesz EOT, bo odwracasz kota ogonem i przeinaczasz słowa w taki sposób, żeby
pasowały do Twojego wyobrażenia.

Ania >:-)<-<
gg 1355764

334. Data: 2004-10-31 13:26:02

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz EOT, bo odwracasz kota ogonem i przeinaczasz słowa w taki sposób,
żeby
> pasowały do Twojego wyobrażenia.

Uffff.....

Kaśka

335. Data: 2004-10-31 14:00:27

Temat: Re: Czy jest ktoś, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania K. napisał:

> Wiesz EOT, bo odwracasz kota ogonem i przeinaczasz słowa w taki sposób, żeby
> pasowały do Twojego wyobrażenia.

Wiesz..... trzeba przyjąć po rpostu, że są ludzi, którzy sie rozumieją i
tacy, z którymi się nie dogadasz..... Po co nerwy tracić? Znajdzie sie
miejsce i dla tych i dla tych ;)

Eulalka

336. Data: 2004-11-01 21:16:10

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wiesz..... trzeba przyjąć po rpostu, że są ludzi, którzy sie rozumieją i
> tacy, z którymi się nie dogadasz..... Po co nerwy tracić? Znajdzie sie
> miejsce i dla tych i dla tych ;)
>
> Eulalka

A ja nerwów nawet nie zaczęłam tracić :)
Myślałam tylko, że może jakoś uda mi się wytłumaczyć, ale widać, że jak ktoś
w lot nie pojmie niuansów to chyba już marne szanse :)

Ania >:-)<-<
gg 1355764

alimenty
książki o rodzinie?
mam doła jak nie wiem
Już się na razie pożegnałem, ale dopowiem.
Witam i swatanie:P