Czy jest ktoś, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!

81. Data: 2004-10-21 19:24:58

Temat: Re: Czy jest kto?, komu mogę całkowicie zaufać.Ważne!
Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <a...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
news:cl90pv$gii$1@atlantis.news.tpi.pl...

Aniu dojdziemy do ładu! To proste. Ja nie tolerują na dłuższą mętę
złośliwości, ironii, cynizmu i sarkazmu ani u przyjaciól ani u osób
podkładających świnie. I uważam, że przynosi to wszystkim więcej złego niz
dobrego. Ze wstydem przyznaję, że nieraz uciekam się do nich. Różnica
polega na tym, że dla mnie to wstyd i porażka a dla Ciebie powód do chwały.
Ot i wszystko.

Pozdrawiam
Kaśka

82. Data: 2004-10-21 19:25:41

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> No pod jakim?
> "Nową mądrość sobie Polak kupi, że jak był głupi to pozostał głupi...."
> ale za to złośliwy :) Cytat zmieniłam celowo- uwaga dla znawców
literatury-
> absolutnie niezłośliwie:)

No złośliwa może jestem, ale nie głupia ;)))))))
Ania >:-)<-<
gg 1355764

83. Data: 2004-10-21 19:31:08

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iluzja" <i...@g...nimfomanka> napisał w wiadomości
> Kaszycha <k...@n...pl>:
>
> A te świnie to czasem nie były trochę na inny temat? Dziewczyny chyba
> nie pisały, że złośliwie podkładają świnie, tylko, że są _naprawdę_
> złośliwe tylko wtedy, kiedy ktoś im podkłada świnie...
>
> Swoją drogą, obserwuję tak sobie tę Waszą dyskusję i dochodzę do
> wniosku, ze piszecie na nieco inne tematy - w moim odczuciu ta
> złośliwość i wredota Ani i Eulalki (ciach)

> Natomiast takiej złośliwości, o jakiej Ty, Kasiu, piszesz (ciach)

Myślałam, że ja już tak niejasno piszę a tu się okazuje, że jednak niektórzy
rozumieją w lot o co chodzi :)

> Pfff. No to sobie popisałam, a teraz wracam pod swój kamyk. ;)

Zapraszamy częściej.

Ania >:-)<-<
gg 1355764

84. Data: 2004-10-21 19:35:42

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2004 21:22:14 +0200, Iluzja napisał(a):

>(...)Dziewczyny chyba
> nie pisały, że złośliwie podkładają świnie, tylko, że są _naprawdę_
> złośliwe tylko wtedy, kiedy ktoś im podkłada świnie...

>... Nieporozumienie stąd, że
> taki, hmmm, nieco jadowitszy i ironiczny typ humoru nieco trudno jest
> określić innymi słowami, niż te, które kojarzą się pejoratywnie.

A ja wiem? Już sarkazm, który zaproponowała Iwonka, nie ma IMO tak
negatywnych konotacji.
Istotna wg mnie jest raczej _własna_ reakcja na zachowania agresywne. Jeśli
reagujemy agresją - nie ma się naprawdę czym szczycić.
Mnie w tym wątku uderzyło to, że nasze Drogie Panie (sarkazm czy
złośliwość?;-) zaczęły się szczycić tym, że potrafią dokopać (bez znaczenia
czy w drodze rewanżu czy nie).

puchaty
--
"skoro coś piszę to znaczy ze mózg mi mowi co mam pisac, a dlatego sie
spieszę bo za szybko myślę" Roch Dz.

85. Data: 2004-10-21 19:37:44

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mnie w tym wątku uderzyło to, że nasze Drogie Panie (sarkazm czy
> złośliwość?;-) zaczęły się szczycić tym, że potrafią dokopać (bez

No tu się trochę jednak zagolopowałeś i to bardzo. Nadinterpretacja.

Ania >:-)<-<
gg 1355764

86. Data: 2004-10-21 19:48:03

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2004 21:37:44 +0200, Ania K. napisał(a):

> No tu się trochę jednak zagolopowałeś i to bardzo. Nadinterpretacja.

To są Twoje słowa:
"To ja mam tak, że jak ktoś mi nadepnie to moja złośliwość robi się kąśliwa
i nieprzyjemna, a jak bardzo mocno nadepnie to celnie trafia tam gdzie
boli"

Gwoli wyjaśnienia - bez znaczenia _dla mnie_, czy w drodze rewanżu czy nie
- co zresztą mam nadzieję wynika z mojego poprzedniego posta.

puchaty
--
"moj bosze, chodzisz na solarium??
moje kondolencje" Roch Dz.

87. Data: 2004-10-21 20:57:10

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy
> znaczenia
> >

> No tu się trochę jednak zagolopowałeś i to bardzo. Nadinterpretacja.

Nie tak prosto miła Pani! Ja zrozumiałam dokładnie jak Puchaty. A chyba
zgodzisz się, że nadawca komunikatu dba o to aby bez kłopotów i bez
"domyślania" było jasne co chce wyrazić.. :)
Poza tym pisałam o tym, że gloryfikujesz złośliwość kilka postów wcześniej i
jakoś ostrego zaprzeczenia nie było! A wręcz przeciwnie.
Cytat:
"> Ale nie podoba mi się, że tak tę cechę gloryfikujesz.

A ja nadal będę ją gloryfikować :). Złośliwość nie kojarzy mi się z niczym
nieprzyjemnym. Takie "specyficzne" poczucie humoru."

Nie wywijajmy tu kota ogonem. Było o wredocie i złośliwości nawet z gorączką
to zobaczyłam!

Pozdrawiam Kaśka

88. Data: 2004-10-21 21:59:30

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> Sam się często posługuję tymi narzędziami, gdzieś tam puszczą nerwy, chce
> się komuś/sobie coś udowodnić, poczuć lepszym...
> Podobnie jak Ty, uważam, że jest to świadectwem (w tym wypadku mojej)
> słabości. Jednym słowem: niemasięczymchwalić.

Kurde, kolejny co się uwziął i psuje mi image, no :(
Modę chcieć sobie być uważana za wredna? Mogę?
To sobie bedę.
A Ty mi tu nie wyskakuj z moralitetami. Nic mnie nie boli, nic mnie nie
rani.

Eulalka, zawzięcie ;)

89. Data: 2004-10-21 22:03:30

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania K. napisał:

> No ja bym na ulicę nie wyszła nawet na operację plastyczną tylko
> zciągnęłabym lekarza do siebie :)

Kiedyś siedząc przy stole na imprezce przysiadl się szwagier gospodarza.
Pechowo akurat miał brak w uzębieniu a dopiero za 3 dni miał mieć
wstawiany implant. Na przeciwko niego siedziała kloleżanka, która w
pewnym momencie mówi: "Może pij przez rurkę - szczelniej bedzie", kolega
trochę się skonsternował,, ale zaraz dodała: "Daj spokój, ja Ci dokuczam
z zazdrości, może jakby mi ktoś tak z jednego, dwa wybił, to by mi się w
końcu naprostowały" (a trzeba przyznać, że krzywe ma wyjątkowo). ;)

Eulalka

90. Data: 2004-10-21 22:04:42

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania K. napisał:

> tramtatatam ;)

No to się dobrały 3 skorpiony i marsza grają.

Eulalka ;)

alimenty
książki o rodzinie?
mam doła jak nie wiem
Już się na razie pożegnałem, ale dopowiem.
Witam i swatanie:P