Czy ktoś widział przezroczyste talerze Arcoroc [Wroc]

1. Data: 2003-06-25 14:06:44

Temat: Czy ktoś widział przezroczyste talerze Arcoroc [Wroc]
Od: "schayn" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szukam przezroczystych talerzy a nawet kompletu firmy chyba Arcoroc.W
sklepach widziałem tylko dymione które nieszczególnie mi się podobały.
Mówiąc prawde to niepodobały mi się wogóle natomiast nie dymione z
przezroczystego szkła są faje i można połozyc ciekawą serwetke podspód. We
wrocławiu znalazłem tylko w jednym miejscu małe talerzyki sprzedawane na
sztuki na targowisku na Zielińskiego. Będę wdzieczny jak w wyżej wymienionym
mieście można je znaleść

1. Data: 2003-06-25 14:16:05

Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wrocławiu znalazłem tylko w jednym miejscu małe talerzyki sprzedawane na
> sztuki na targowisku na Zielińskiego. Będę wdzieczny jak w wyżej

Na pewno macie tam jakiegos Tesco/Hita. Ja ostatnio kupowalam wprawdzie nie
we Wroclawiu, ale w Tesco byly na sztuki.

pozdrawiam

Nina

Prośba o nalewkę orzechową
Liście selera