Czy mogę sam podłączyć kuchenkę gazową

1. Data: 2002-09-20 10:33:18

Temat: Czy mogę sam podłączyć kuchenkę gazową
Od: "krakuser " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ktora odlaczylem od instalacji na czas remontu kuchni? Zostalo mi troche
pakul, wystarczy przykrecic jak bylo. Tylko czy jest to bezpieczne? Co oprocz
odpowietrzenia trzeba zrobic po przykreceniu? Jak sprawdzic szczelnosc?

Podrawiam i dziekuje,

krakuser

1. Data: 2002-09-20 12:31:54

Temat: Re: Czy mogę sam podłączyć kuchenkę gazową
Od: Rav_V3k <u...@k...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Był 20-09-2002 12:33 z sekundami, gdy krakuser napisał tak:
> [...]
> odpowietrzenia trzeba zrobic po przykreceniu? Jak sprawdzic szczelnosc?

AFAIK możesz. Jeżeli oczywiście wiesz, co robisz. Potwierdzenie
wykonania podłącza jest potrzebne administracji, jeśli uznają, że coś u
ciebie było z nią nie tak.
Fachowiec, który podłączał u mnie, miał taki specyfik w spray, który
zajebiście się pienił na nieszczelnościach (oprócz dmuchania gazu
reagował chyba z samym gazem). Oczywiście można też sprawdzić wodą z
Ludwikiem.
A tak w ogóle to ja takich rzeczy sam bym nigdy nie robił :-)

--

::: Rafał :::

1. Data: 2002-09-21 18:32:15

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Sep 2002 10:33:18 +0000 (UTC), "krakuser "
<k...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>odpowietrzenia trzeba zrobic po przykreceniu? Jak sprawdzic szczelnosc?
Płaciłam fachowcom 50 zł - zainstalowali i czujnikami sprawdzili
szczelność - nie duża cena za poczucie bezpieczeństwa.
Eulalka

1. Data: 2002-09-23 09:02:52

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krakuser " <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
oprocz
> odpowietrzenia trzeba zrobic po przykreceniu? Jak sprawdzic szczelnosc?

Mozesz. Zaoszczedzisz moze 50 zl a jak dupnie to pretensje bedziesz mial do
siebie. Warto?

Zaslav

1. Data: 2002-10-14 19:58:35

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Wołek" <m...@l...pl> wrote in message

> [...]
> oprocz
>
> Mozesz. Zaoszczedzisz moze 50 zl a jak dupnie to pretensje bedziesz mial

A ty wolisz miec pretensje do fachowca, ktory to zrobi. Jak nieraz fachowcom
na rece nie gapisz sie to tylko dlatego nie masz siwych wlosow od tego co
zobaczysz. Nie namawiam do przylaczania kuchenki samemu ale nie zgadzam sie
ze stwierdzeniem, ze oszczedzisz i bedziesz mial do siebie pretensje. Nikt
ci gwarancji nie da na to, ze zrobil taka robote prawidlowo, i ze za 2 dni
sie nie rozszczelni.

vpw

Panele podłogowe, położenie - cena?
Produkty z Koła - gdzie w W-wie?