Produkty z Koła - gdzie w W-wie?

1. Data: 2002-09-20 08:38:41

Temat: Produkty z Koła - gdzie w W-wie?
Od: r...@w...pl (Romek Lubczyński) szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie gdzie w Warszawie lub okolicach można najtaniej kupić produkty
Koła - wanna, umywalka, brodzik...

Pozdro
Romek

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2002-09-21 21:14:06

Temat: Re: Produkty z Koła - gdzie w W-wie?
Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiecie gdzie w Warszawie lub okolicach można najtaniej kupić produkty
> Koła - wanna, umywalka, brodzik...

nie wiem wprawdzie gdzie można kupić najtaniej ale uważaj na bidety Koła bo
ja dopiero za trzecim razem trafiłem na taki który nie cieknie (i to
bynajmniej nie na żadnej uszczelce)

pozdrav
siepacz

1. Data: 2002-09-26 18:53:00

Od: Piotr Golebiowski <p...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem gdzie w Wawie, bo mieszkam gdzie indziej, ale zajrzyj na
www.klucz.pl.

Pozdr
Piotr

1. Data: 2002-09-27 16:48:53

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Romek Lubczyński" <r...@w...pl> wrote in message
> Czy wiecie gdzie w Warszawie lub okolicach można najtaniej kupić produkty
> Koła - wanna, umywalka, brodzik...

Wbrew pozorom uwazam, ze na Bartyckiej. Ja po urzadzaniu domu w tym i
zeszlym roku zostawilem tam na koniec prawie wszystkie pieniadze
przeznaczone na wyposazenie lazienek i kuchni. Po co biegac po calej
warszawie i szukac oszczednosci typu 10-20 zl na sztuce jak tam wybierzesz
co chcesz i wynegocjujesz np 20% upustu. A wybor maja taki jak trzeba i
wszystkie katalogi.

vpw

1. Data: 2002-09-28 17:33:48

Od: "ROBERT :-\)" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co chcesz i wynegocjujesz np 20% upustu. A wybor maja taki jak trzeba i

20% upustu na Bartyckiej.
Chyba trzeba wydać jednorazowo ponad 10 tys. PLN.

Robert

czyszczenie matowej terakoty
farba do malowania wanny, w-wa
zabezpieczenie fugi
Materialy scierne jesli szlifujecie to potrzebujecie
kto robi kotły gazowe z tą technologią?