Panele podłogowe, położenie - cena?

1. Data: 2002-09-20 08:57:59

Temat: Panele podłogowe, położenie - cena?
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ile średnio będzie mnie kosztowało położenie (robocizna) ok. 25 m2
paneli podłogowych? Ceny z Wrocławia najchętniej. Jaki jest koszt
materiałów dodatkowych (jakieś kleje, włókniny, listwy)?
Z góry dzięki za wszelki informacje!

Pozdr

zula

1. Data: 2002-09-20 10:50:38

Temat: Re: Panele podłogowe, położenie - cena?
Od: Grzegorz S <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zuleyka napisał:
> [...]
> paneli podłogowych? Ceny z Wrocławia najchętniej. Jaki jest koszt
> materiałów dodatkowych (jakieś kleje, włókniny, listwy)?
70 km od Wrocka: panele klejowe 8-9zł/m2, bezklejowe 6 zł plus listwy
(nie pamiętam ile) kładzione niedawno.
pozdrawiam
Grzegorz

Produkty z Koła - gdzie w W-wie?
czyszczenie matowej terakoty
farba do malowania wanny, w-wa
zabezpieczenie fugi
Materialy scierne jesli szlifujecie to potrzebujecie