Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?

21. Data: 2002-10-07 00:23:15

Temat: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
Od: "katarzyna" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> wrote in message
news:anqd9i$hh1$1@news.tpi.pl...

> Czy ja napisałem w stosunku do kogo używam takich określeń? Zdaje się, że
> wziąłeś je do siebie.<

nie ma znaczenia w stosunku do kogo uzywasz takich okreslen, istotne jest to
ze ich uzywasz, no ale ty zawsze miales nienaganne maniery.
No coz, Peyton, Leszek Ci wlasnie odpowiedzial na Twoje pytanie:-(

katarzyna

22. Data: 2002-10-07 04:37:49

Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Peyton" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> I wegetarianie i optymalni lubia podkreslac, jak znacznie poprawilo sie
> im zdrowie po zmianie diety. Mozna sie tylko z tego cieszyc :-)

Niestety postronni moga stwierdzic ze zarowno wegetarianizm jak i
optymalizm wplywaja na wzrost agresywnosci. Ale pocieszajacym jest fakt ze
jednym i drugim dopisuje poczucie humoru
WT

23. Data: 2002-10-07 04:38:55

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Leszek Serdyński":
> Proponujesz wypalenie fajki pokoju?

mam silne przeswiadczenie, ze tracimy czas na klotnie. optymalni i
wegetarianie sa odporni na argumentacje drugiej strony jak malo kto.
sadze, ze dla osob postronnych wygladamy nieco jak kibice
trzecioligowych klubow pilkarskich (nie wartosciuje tu naszych
przekonan, a jedynie okreslam ich zasieg), ktorzy w regularnych
odstepach czasu przychodza na stadion, zeby sie nawyzywac. mysle, ze
duzo korzystniej wykorzystamy czas, jezeli zainteresujemy sie bardziej
tzw. reszta swiata, bo tylko tam mozemy znalezc kogos nowego, kto jest
ciekaw co mamy do powiedzenia.

p8on

24. Data: 2002-10-07 06:21:07

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> duzo korzystniej wykorzystamy czas, jezeli zainteresujemy sie bardziej
> tzw. reszta swiata, bo tylko tam mozemy znalezc kogos nowego, kto jest

Niezła zadyma. Tylko czemu to miało służyć? Przecież musimy być różni, mieć
rózne przekonania, diety, ubiory, ...itp, itd. Inaczej świat byłby nudny. Z
drugiej strony patrząc nie bądźmy namolni ze swymi naukami, jak nie
przymierzając faceci sprzedajacy kasety Polsatu :))
pozdrowienia wege, opty i Monti oraz inni, których nie wymieniam z braku
wiedzy o nich
tade

25. Data: 2002-10-07 06:33:46

Od: Witold Grabowski <vito@USUN_RAZEM_Z_KROPKA.klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 6 Oct 2002 22:44:15 +0200, "Lech" <r...@p...cz> wrote:

>Człowiek z ptasim móżdżkiem nie potrafi wymyśleć coś własnego i powtarza jak
>papuga jednostajnie te same durnowate przepisy, a tym samym ląduje w KF

Ależ umie... special double pack 4 U

Fasolka dla Trolli:

2 kg fasolki szparagowej, sol, cukier, 6 cebul, 1 kg pomidorow lub 8
lyżek koncentratu, 6 zabki czosnku, pieprz, tymianek

Fasolke myjemy, sciagamy wlokna. Tak przygotowana wrzucamy do gotujacej
sie osolonej i oslodzonej wody. Gdy bedzie prawie miekka, odcedzamy.
Teraz przygotowujemy sos pomidorowy.
Cebule kroimy w polpierscionki, pomidory parzymy i obieramy ze skorki.
Rozgrzewamy olej w duzym rondlu, wrzucamy cebule, czosnek i po chwili
pokrojone na czastki pomidory. Dusimy pod przykryciem ok. 5 min.
Dodajemy w koncu fasolke, przyprawy i jeszcze trzymamy na ogniu przez 10
minut.

--
Vito

26. Data: 2002-10-07 06:36:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzyna" <k...@p...com> napisał w wiadomości
> nie ma znaczenia w stosunku do kogo uzywasz takich okreslen, istotne
> jest to ze ich uzywasz, no ale ty zawsze miales nienaganne maniery.
> No coz, Peyton, Leszek Ci wlasnie odpowiedzial na Twoje pytanie:-(

Za to Twoje maniery są nienaganne, cytuję:
"Pszemol, stuknij sie w glowe i to mocno[...]" z news:pl.rec.kuchnia

27. Data: 2002-10-07 06:47:47

Od: Witold Grabowski <vito@USUN_RAZEM_Z_KROPKA.klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Oct 2002 01:26:45 +0200, Leszek Serdyński
<l...@p...onet.pl> wrote:

>Dla mnie DO to dieta taka sama jak mase i
>
>Po prostu jesteś stronnicza. Zauważ też aktywność niektórych wegetarian.

Aktywność wegetarian na grupie wegetariańskiej wydaje mi się całkowicie
normalna w przeciwieństwie do coponiektórych...

--
Vito

28. Data: 2002-10-07 07:00:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witold Grabowski" <vito@USUN_RAZEM_Z_KROPKA.klub.chip.pl> napisał w
wiadomości

> Aktywność wegetarian na grupie wegetariańskiej wydaje mi się
> całkowicie normalna w przeciwieństwie do coponiektórych...

Naprawdę uważasz Witku, że grupa ta powstała do monotonnego
i idiotycznego powtarzania przepisu na fasolkę? 8-)
Przecież to fatalne nieporozumienie. Na dodatek widzę, że
ta zaraza rzuca się nawet na ludzi, których o to kiedyś
nie podejrzewałbym... Jak widać dziecinnieją na starość :-(

Obecnosc na tej grupie wegetarian jest TAK SAMO uzasadniona
jak i niewegetarian - odswiez sobie pamiec i zerknij do opisu
grupy http://www.usenet.pl/opisy/pl.soc.wegetarianizm
To nie jest grupa tylko dla wegetarian, to grupa o wegetarianizmie!

29. Data: 2002-10-07 07:21:43

Od: "katarzyna" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Za to Twoje maniery są nienaganne, <
oczywiscie, ze sa, a ty sie powtornie stuknij w glowe, najlepiej czyms
ciezkim.
katarzyna

30. Data: 2002-10-07 07:36:12

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja używam jeszcze słow; "trawożercy" i

> Czy ja napisałem w stosunku do kogo używam takich określeń? Zdaje się, że
> wziąłeś je do siebie.

A czy to wazne, w stosunku do kogo ich uzywasz? Wazne ze uzywasz, z pelna
premedytacja, na zimno. I nawet nie chodzi tu o konkretne okreslenia, ale o
to, ze doskonale zdajesz sobie sprawe, jak inni je odbieraja. Chodzi Ci
tylko i wylacznie o wywyzszenie siebie i ponizenie innych. A tych innych
nawet nie znasz, tylko wrzucasz ich do worka z napisem "trawozercy".

FAQ pl.misc.dieta
Salatka z pomidorow i cebuli
Montignac-szok
Monty-zaburzenia?