Czy skan PET/CT da sie wykonać jako osoba prywatna i ile to kosztuje????

1. Data: 2008-12-16 19:35:02

Temat: Czy skan PET/CT da sie wykonać jako osoba prywatna i ile to kosztuje????
Od: LL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś orientuje sie czy skan pozytonową emisyjną tomografią komputerową
da sie wykonać w którymś z ośrodków Polskich jako osoba prywatna,tzn. mam
skierowanie po prywatnej wizycie/konsultacji od lekarza, umawiam datę i
jadę do jednego z ośrodków na badanie ówcześnie za nie płacąc tak jak np.
za prywatną tomografię komputerową w szpitalu?????I ile mógłby kosztować
taki skan o ile byłaby możliwość jego wykonania?????
Dzieki za odpowiedzi????
LL

2. Data: 2008-12-16 22:40:46

Od: "kasiaS" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LL" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> za prywatną tomografię komputerową w szpitalu?????I ile mógłby kosztować
> taki skan o ile byłaby możliwość jego wykonania?????

3-4 lata temu w Bydgoszczy kosztowało to ok. 8000 zł , spróbuj zadzwonić,
może dowiesz się czegoś aktualniejszego (52) 374 30 00

3. Data: 2008-12-16 23:05:53

Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdaje się, że są trzy takie ośrodki, przy czym tylko w jednym jest wszystko
na miejscu, to prawdopodobnie Bydgoszcz.

4. Data: 2008-12-17 08:56:26

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co słyszałem, to w Bydgoszczy badanie PET prywatnie kosztuje około
4000-5000zł. Prawdopodobnie w przyszłym roku otwarty będzie taki ośrodek
przy Akademii Medycznej w Gdańsku i ma być wyposażony w najnowocześniejszy
sprzęt.
Pozdrawiam
Jarek

Nowotwór a morfologia
Jak nie dopuścic do nadciśnienia
wielki problem z koncentracją (Hipoglikemia?) ratunku!
Wysokie ciśnienie - powód do zmartwień
jaki to nowotwór ????