Nowotwór a morfologia

1. Data: 2008-12-16 19:17:25

Temat: Nowotwór a morfologia
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Może pytanie jest głupie, ale czy nowotwór odbija się jakoś na
morfologii krwi?

2. Data: 2008-12-16 19:18:58

Temat: Re: Nowotwór a morfologia
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 16 Gru, 20:17, m...@g...com wrote:
> Może pytanie jest głupie, ale czy nowotwór odbija się jakoś na
> morfologii krwi?

Nie chodzi mi oczywiście o białaczkę, prędzej o raka jelita grubego.

3. Data: 2008-12-16 22:26:22

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Dec 2008 11:17:25 -0800 (PST), m...@g...com wrote:

> Może pytanie jest głupie, ale czy nowotwór odbija się jakoś na
> morfologii krwi?

Znaleziskiem dość typowym dla choroby nowotworowej jest niedokrwistość,
zwłaszcza z powiększoną objętością krwinki, ale nie jest to w żadnym
wypadku zjawisko swoiste dla raka, przyczyny mogą być różne.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

Jak nie dopuścic do nadciśnienia
wielki problem z koncentracją (Hipoglikemia?) ratunku!
Wysokie ciśnienie - powód do zmartwień
jaki to nowotwór ????
[pytanie bardzo serio!] czy dzieciom szkodzi gaz jelitowy?