Czy warto za m?? wychodzi?...

11. Data: 2003-12-02 10:54:44

Temat: Re: Czy warto za m?? wychodzi?...
Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slav" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bqgbm1$f4e$1@atlantis.news.tpi.pl...

> SPOKOJNIE!!! Wszyscy tak mają

Stanowczo protestuję! Ja nie miałam ani cienia watpliwości! I jestem w 100%
pewna słuszności swojej decyzji.

pozdr

cherokee

12. Data: 2003-12-02 11:07:08

Od: "Ania" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dajcie znac, czy wszyscy tak maj? przed slubem...?

Wiele osob tak ma przed slubem, jeszcze wiecej po slubie :>
Ja zaluje :>
Meza mam ok, ale ja sie do tego nienadaje, szkoda, ze musialam wyjsc za maz,
zeby sie o tym przekonac :/
Badz dzielna :] i nie rob nic na sile, bo nie warto :>
Pozdrawiam
Ania

P.S
Ja przed slubem czulam sie tak jak Ty teraz.

13. Data: 2003-12-02 13:30:11

Od: "Zdradziłem" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Gratulacje:)...Nie oczekuj że ktoś Ci podpowie co masz zrobić. Ja np.
żałuję
> takiej decyzji,była zbyt pochopna i byłem zbyt młody i chyba nie z tą
osobą co
> powinienem...Ale to moje zdanie o moim małżeństwie. Gdybym miał jeszcze
raz

Podobnie ja. Głównym powodem moich niepowodzeń małazńskich jest
niedojrzałośc decyzji podyktowana niawnym zauroczeniem, brakiem doświdczenia
w kontaktach damsko-męskich, nieznajomością wzajemnych oczekiwań. Jeśli masz
jakiekolwiek wątpliwości radze poczekac no i uwazam że ślub nie tak bardzo
cementuje cokolwiek jak dziecko. Więc albo poczekaj albo nie decyduje się od
razu na dzeicko. Ponadto radze lektóre "Mezczyźni są z Marsa a kobiety z
Wenus" i "Płeć mózgu".
pozdr

14. Data: 2003-12-02 14:14:49

Od: "Gorzka_Czekolada" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pościk <news:bqgn12$14hc$1@news2.ipartners.pl> interlokutora "Kazik" z
adresu <g...@p...fm> przetwarzam następująco:

> więc to jest chyba nieuleczalna
> choroba " małżeństwo " przewlekła i bardzo wyniszczająca .

Jak czytam takie teksty to aż mi się ciężko robi.
Panowie piszą jako o chorobie przewlekłej w dodatku nie leczonej.
Panie leku, który dozować należy z najwyższą ostrożnością ;-)

--
Gorzka_Czekolada z BOMBOniery
pisząc do mnie zastąp brak.seksu gorzką_czekoladą :-P

15. Data: 2003-12-02 17:43:08

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "IamSad" <i...@o...pl> napisał
>
> --
> Pozdrawiam
> MOLNARka
> i 2 brzuszkowe maleństwa ~kwiecień 2004

GRATULUJĘ!!!!!!!!!!!!!
I bardzo się ciszę ;)
--
Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

16. Data: 2003-12-02 17:56:08

Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w których si? nie zgadzamy, a co je?eli...?
> Koszmar...
> Dajcie znac, czy wszyscy tak maj? przed slubem...?

najlepiej isc i spontanicznie wziasc slub wtedy nie bedziesz miala czasu aby
rozmyslac nad tymi wszystkimi rzeczami.
pozatym jesli nie mialam okazij z nim mieszkac to radze razem zamieszkac. no i
najpier wziasc slub cywilny a za jakis czas koscielny, na wypadek gdybyscie
sie rozmyslisli co do wspolnego zycia.

powodzenia

Kasia

17. Data: 2003-12-03 01:31:40

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Cherokee mieszkający pod adresem
<c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> w poście
bqhr1l$4ho$...@i...gazeta.pl napisał w ten deseń:
> Użytkownik "Slav" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Stanowczo protestuję! Ja nie miałam ani cienia watpliwości! I jestem
> w 100% pewna słuszności swojej decyzji.

Z tego co pamiętam, to jesteś niedługo po slubie - prawda?
pozdr
Xena

18. Data: 2003-12-03 08:24:11

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IamSad" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...] Dajcie znac, czy wszyscy tak maj? przed slubem...?

Ja tak mam przed każdą jedną poważniejszą decyzją, od zmiany fryzury po
wybór działki budowlanej celem wpakowania w nią dorobku całego życia. A
czy to dobry pomysł, a co będzie, jeśli, a jak ja się potem z tego
wyplącze, a jak mi się nie spodoba, a jak ja się nie spodobam, a może
lepiej się jeszcze zastanowić, a może lepiej pójść spać? Nie sądzę więc,
żeby taki stan psychiczny był czymś szczególnie nietypowym czy
zarezerwowanym akurat na stresu przedślubnego. Na podstawie moich
wcześniejszych doświadczeń mogę jedynie serdecznie odradzić podejmowanie
decyzji _wyłącznie_ na podstawie takich dopadających w ostatniej chwili
wątpliwości, jeżeli nic wcześniej nie wskazywało, że mogą być
uzasadnione.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

19. Data: 2003-12-03 09:03:39

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:bqjei3$ate$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Z tego co pamiętam, to jesteś niedługo po slubie - prawda?

Tak, pół roku. Ale przed ślubem mieszkaliśmy z mężem 1,5 roku. Żeby było
ciekawiej, zamieszkaliśmy razem po 4 dniach.

pozdr

cherokee

20. Data: 2003-12-03 21:48:27

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

bqk8ta$1n7$...@i...gazeta.pl napisał w ten deseń:
> Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
> wiadomości news:bqjei3$ate$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tak, pół roku. Ale przed ślubem mieszkaliśmy z mężem 1,5 roku. Żeby
> było ciekawiej, zamieszkaliśmy razem po 4 dniach.

Moje pytanie było z gatunku podchwytliwych ;-) Ile statystycznie znasz
małżeństw z półrocznym stażem niezadowolonych z zawarcia związku
małżeńskiego? Czas przed slubem ma jakby mniejsze znaczenie, bo chodzi o
decyzję o ślubie.
pozdr
Xena

Co zrobić?...życie jest smutne:(
przeliczanie prac domowych na pieniądze i czas
Rozdzielnosc majatkowa
Niewidoma babcia
Refleksja