Czy ze mną wszystko w porzo

Data: 2003-01-25 16:28:07
Temat: Czy ze mną wszystko w porzo
Od: "Posępny Kosiarz" <p...@p...fm>

Pisze bo mam nadzieje że ktoś mnie oświeci.

Otóż mam taki problem:
Jestem nałogowym komputerowcem, interesuje mnie wszystko co z kompami
związane, ciekawi mnie każdy temat, zaczytuje się prasą komputerową.
Przeczytałem z 20 podręczników programowania, (niektóre znam na pamięć, od
deski do deski), a to wszystko przychodzi mi z łatwością , pierwszą stronke
zrobiłem w wieku 14 lat a teraz mam 17. Nie przeszkadzało mi to do niedawna,
mało rozmawiałem z kolegami (praktycznie wogule, w głowie miałem tylko nowy
projekt www, czy jakiejś grafiki) a z dziewczynami to już wogule nie
gawędziłem i nie brakowało mi tego. Teraz dostałem się do licka, i napadła
mnie chęć posiadania jakiegoś życia towarzyskiego, za wszelką cenę staram
się poznać jakiś ludzi a zwłaszcza jakąś dziewczyne, ale po prostu nie mam o
czym z nimi rozmawiać, nudzi mnie słuchanie: że to jakiś Romek zrobił taki
numer, a Jakaś Beata właśnie rzuciła faceta (nie wytrzymuje czegoś takiego,
czy wszystkie kobiety lubią obgadywać ludzi non stop, to tak dziwna cech,
nie rozumiem tego). W szkole nie mam problemów z nauką (napewno nie z
informatyką, przeciwnie nudze się). I wreszcie pytanie czy jest dla mnie
jakiś ratunek, co mam robić żeby nawiązać kontakt z rówieśnikami?? Mówić o
niczym?? Czytać brawo i rozmawiać o jakimś Dikaprio czy Eminemi?? Czy jestem
zkazany na samotność przed monitorem klepiąc jakieś bezduszne i zimne
tagi??? Pomocy!! (jak widać już nawet wołanie o pomoc przedstawiam w postaci
elektronicznej, to żałosne) Dzięki że przebrnęliście przez ten wodotok
niezorganizowanych słów i myśli jeśli macie jakieś pomysły piszcie!!