Czym ... ślady po naklejce na lodówce

11. Data: 2006-09-03 12:49:53

Temat: Re: Czym ... ślady po naklejce na lodówce
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WoJu" <j...@p...wytnij-to.fm> wrote in message
news:44fa9396$0$22606$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Witam.
> Jak w temacie... Czym usunąć fabrycnie naklejoną nalepke z danymi
> technicznymi lodóki (a wlasciwie resztki kleju, które po niej pozosttały).
> Lodówka jest 'srebrna' a jej bok (na którym była naklejka) jest
> plastikowy.
>
> --
> WoJu

http://www.capslock.pl/produkty/_label_remover_300ml
/16
http://sklep.avt.pl/go/_search/full_search.php?searc
h_query_words=Label&search_by=name

12. Data: 2006-09-03 12:50:07

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaskA" <k...@g...net> napisał w wiadomości
s.com...

WoJu napisał(a):

> sprobuj popryskac lakierem do wlosow
> brzmi dziwnie,
> nie sprawdzalam osobiscie, ale ma dzialac

Gaz łzawiący dobrze działa. Tylko trzeba z bliska pryskać. Serio!

Pzdr
Paweł

13. Data: 2006-09-03 12:51:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "kaskA" <k...@g...net> napisał w wiadomości
s.com...

> Gaz łzawiący dobrze działa. Tylko trzeba z bliska pryskać. Serio!

Piszesz o pieprzeniu szczur_zdzichów?

14. Data: 2006-09-03 13:27:07

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <edei84$hqv$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> Pewnie, tyle, że mi to nie jest potrzebne...
> A znajomość pewnych środków i ich szerokie stosowanie wchodziło w zakres
> wykonywanego przeze mnie dawniej zawodu,

Byłeś sprzątaczką?

> podczas gdy u ciebie widać
> teorię...

Jak na razie to ty tu teoretyujesz.

Władysław

15. Data: 2006-09-03 13:56:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message

> Byłeś sprzątaczką?

> Jak na razie to ty tu teoretyujesz.
>
> Władysław

Od 1962 radiotechnikiem, a później elektronikiem. Materiałoznawstwo było
moją ulubioną dziedziną, na piątki. Z początku sam (lata 60) przyrządzałem
"specjały" dla aparatury, często w/g "Funktechnika", sowieckiego Radio,
czeskiego "Amaterskego Radia", później pojawily się frmowe środki... To
Tobie wydaje się, że teoretyzuję.

16. Data: 2006-09-03 14:03:32

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <eden02$cjq$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> [...]
> "specjały" dla aparatury, często w/g "Funktechnika", sowieckiego Radio,
> czeskiego "Amaterskego Radia", później pojawily się frmowe środki... To

Widzę masz znakomite kwalifikacje w dziedzinie czyszczenia lodóowek z
resztek nalepek.

> Tobie wydaje się, że teoretyzuję.

Przepraszam fantazjujesz.
Na marginesie WD-40 pojawiło się w Polsce w latach dziewi

Władysław

17. Data: 2006-09-03 14:04:50

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> [...]
> czeskiego "Amaterskego Radia", później pojawily się frmowe środki... To

Widzę masz znakomite kwalifikacje w dziedzinie czyszczenia lodóowek z

Na marginesie WD-40 pojawiło się w Polsce w latach dziewięćdziesiątych.

Władysław

18. Data: 2006-09-03 14:27:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> resztek nalepek.

> Przepraszam fantazjujesz.
> Na marginesie WD-40 pojawiło się w Polsce w latach dziewięćdziesiątych.

Racja - mam trochę sprzętu - zapytaj S. skoro w jej imieniu mnie atakujecie.

19. Data: 2006-09-03 14:34:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message

Znam wiele środków różnych firm tego samego typu - penetrator, rozpuszczacz,
lubrykant w jednym. Lakkie i ciężkie, do mechaniki, w tym precyzyjnej, do
elektrotechniki, do elektroniki, na małe, wielkie i bardzo wielkie
częstotliwości.
Tylko po co ja to piszę - Ty i tak wiesz lepiej. :-P))))))))))

20. Data: 2006-09-03 14:44:55

Od: WoJu <j...@p...wytnij-to.fm> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> sprobuj popryskac lakierem do wlosow
> brzmi dziwnie,
> nie sprawdzalam osobiscie, ale ma dzialac
> A wymienisz ten plastik na nowy?

Plastik ma zostac. Chce usunąć z niego prostokącik lepkiego kleju ktory
pozostał po naklejce.

BTW: Czy usunięcie takiej nalepki powoduje utratę gwarancji ? Czy ja źle
zrozumiałem Twojego pierwszego posta w odpowiedzi na moje pytanie na
początku?

--
WoJu

wena mi padla:(
Co zrobić z karkówki?
KTO CHCE PRZEPISY NA...
DO...
Czy i ewentualnie jak zrobić indyka na dziko ( pierś ).