Co zrobić z karkówki?

1. Data: 2006-09-02 17:43:59

Temat: Co zrobić z karkówki?
Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Jestem nowa, niedawno podłączona do netu wogóle. Wiem natomiast, że grupa ta
jest kopalnią pomysłów i pewnie mi pomożecie...
Byłam dziś w mięsnym i nie było schabu, była tylko karkówka. Kazałam sobie
ukroić cztery kotlety i teraz się zastanawiam czy da się z tego zrobić
kotlety w panierce a la schabowy? Czy to będzie dobre?
A może ktoś ma jakiś pomysł?
Liczę na Waszą pomoc!

Z góry wielkie dzięki.
Pozdrawiam
R@blinka

2. Data: 2006-09-02 17:45:36

Temat: Re: Co zrobić z karkówki?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"R@blinka" <r...@o...eu> wrote in message
> [...]
> ukroić cztery kotlety i teraz się zastanawiam czy da się z tego zrobić
> kotlety w panierce a la schabowy? Czy to będzie dobre?

Pewnie!

3. Data: 2006-09-02 19:58:23

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 2 septembre 2006 ŕ 19:43:59, dans <edcfug$lh8$1@news.onet.pl> vous écriviez
:

> [...]

> ukroić cztery kotlety i teraz się zastanawiam czy da się z tego zrobić
> kotlety w panierce a la schabowy? Czy to będzie dobre?

Mozesz spokojnie zrobic, kotlety z karkowki sa nawet mniej suche niz
schabowe. Bardzo dobrze tez wychodza "sauté" (czyli bez panierki).

Ewcia

--
Niesz

4. Data: 2006-09-03 09:22:55

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Mozesz spokojnie zrobic, kotlety z karkowki sa nawet mniej suche niz
> schabowe. Bardzo dobrze tez wychodza "sauté" (czyli bez panierki).

Skorzystałam z rady i zrobiłam bez panierki. Próbowałam są pyszne :-)
Dzięki. Będę pamiętać i następnym razem zrobię w panierce.

Pozdrawiam
Rablinka

5. Data: 2006-09-03 15:34:25

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R@blinka" <r...@o...eu> napisał w wiadomości

> Skorzystałam z rady i zrobiłam bez panierki. Próbowałam są pyszne :-)
> Dzięki. Będę pamiętać i następnym razem zrobię w panierce.

A jeszcze następnym uduś z cebulą, a następnym zapanieruj w wiórkach...

Margola Wielbicielka Karkówki

6. Data: 2006-09-03 22:22:25

Od: "DJ" <b...@t...jest.fajnie> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie!

Pewnie, Pansrawita da Ci lekcję antysemityzmu i nacjonalizmu. Chwilę potem
wykład z tolerancji. W tym jest najlepszy. Azorek, jego kundelek, też
dorzuci kilka groszy i od razu spojrzysz inaczej na świat.

Pozdr
DJ

7. Data: 2006-09-04 07:23:55

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A jeszcze następnym uduś z cebulą, a następnym zapanieruj w wiórkach...
> Margola Wielbicielka Karkówki

Zapanierować w wiórkach kokosowych ?!?
Nigdy bym nie wpadła na taki pomysł, ale podoba mi się :-
Dzięki za ciekawy pomysł. Wyprobuję go.

Pozdrawiam
R@blinka

8. Data: 2006-09-04 07:33:47

Od: "fil" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja często robię karkówke w sosie ciemnym, dla mnie taka jest
najlepsza i do tego buraczki.
macieko

9. Data: 2006-09-04 13:57:46

Od: "JoasiaT" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna tez udusic tylko na wodzie z dodatkiem cwiartki kapusty wloskiej,
kminku, pieprzu kolorowego i soli
mniam mniam

10. Data: 2006-09-12 12:50:30

Od: WYTNIJ <"rablinka(WYTNIJ)"@onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

JoasiaT napisał(a):
> Mozna tez udusic tylko na wodzie z dodatkiem cwiartki kapusty wloskiej,
> kminku, pieprzu kolorowego i soli
> mniam mniam

To może być ciekawe...
Dzięki

Pozdrawiam
R@blinka

KTO CHCE PRZEPISY NA...
DO...
Czy i ewentualnie jak zrobić indyka na dziko ( pierś ).
zagospodarowanie patisonów i cukinii?
WINOGRONO MARYNOWANE