Co zrobić z karkówki?

11. Data: 2006-09-12 12:53:17

Temat: Re: Co zrobić z karkówki?
Od: WYTNIJ <"rablinka(WYTNIJ)"@onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

fil napisał(a):
> Ja często robię karkówke w sosie ciemnym, dla mnie taka jest
> najlepsza i do tego buraczki.
> macieko

Super pomysł! Uwielbiam buraczki :-) Wypróbuje. Dzięki
A sos ciemny sam robisz, czy kupujesz?

R@blinka

12. Data: 2006-09-30 09:02:06

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

DJ napisał(a):

> Pewnie, Pansrawita da Ci lekcję antysemityzmu i nacjonalizmu. Chwilę potem
> wykład z tolerancji. W tym jest najlepszy. Azorek, jego kundelek, też
> dorzuci kilka groszy i od razu spojrzysz inaczej na świat.
>
> Pozdr
> DJ

Chyba przeceniłeś Panslavistę...
Nie taki diabeł straszny...

R@blinka

13. Data: 2006-09-30 09:13:43

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"R@blinka" <r...@o...eu> wrote in message

> Chyba przeceniłeś Panslavistę...
> Nie taki diabeł straszny...
>
> R@blinka

Witam!

Niektórzy (-re) widzą tylko to, co chcą widzieć. Muszą życ w ciągłym
stresie...

14. Data: 2006-09-30 09:43:08

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek napisał(a):
> "R@blinka" <r...@o...eu> wrote in message

> Witam!
>
> Niektórzy (-re) widzą tylko to, co chcą widzieć. Muszą życ w ciągłym
> stresie...

A niektórzy tylko p... głupoty na grupach, to już wogóle...

15. Data: 2006-09-30 10:30:20

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A niektórzy tylko p... głupoty na grupach, to już wogóle...

Noo, ktoś musi pier...., żeby inni wydawali się sami sobie mądrzejsi... I
żeby róż ludzki nie zaginął...

16. Data: 2006-09-30 11:25:39

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek napisał(a):
> "R@blinka" <r...@o...eu> wrote in message

> Noo, ktoś musi pier...., żeby inni wydawali się sami sobie mądrzejsi...

W sprawach kulinarncyh nie czuję się bardziej mądrzejsza od
Ciebie... Twoje rady zwykle są bardzo fachowe, często
życzliwe i na temat i widac że znasz się na rzeczy i bardzo
je cenię, oczywiście tylko te na temat kuchni...

Tylko czasem bardzo mnie wkurza jak piszesz te dyrdymały...

Wkurza mnie to że nie mogę wrzucić Cię do KF, bo mogłabym
stracić coś ciekawego o gotowaniu... więc mam prośbę,
chociaż trochę przystopuj

> żeby róż ludzki nie zaginął...

chyba ród... :-D

Pozdrawiam serdecznie

17. Data: 2006-09-30 11:35:13

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wkurza mnie to że nie mogę wrzucić Cię do KF, bo mogłabym stracić coś
> ciekawego o gotowaniu... więc mam prośbę, chociaż trochę przystopuj

Robię literówki, ponieważ nie mam MS Office i przegapiam... Tu mnie już
odsądzili za te błędy od wykształcenia...
Co do kuchni - matki (większość) nie uczą córek nawet tego, co same
umieją. Inna sprawa - córki nie chcą się uczyć, a później przychodzi proza
życia...
A przecież gotowanie to frajda, a mycie garów to doskonałe odprężenie od
codziennej nerwówki. Co więcej, nauczone za młodu daje mnóstwo czasu na
dzieci, męża, a przede wszystkim dla samej siebie.
Masz problem lub będziesz miała - pisz na priv - odpowiem na grupie, z
tym, że nie robię wymyślnych dań i preferuję polskie, słowiańskie i w takiej
kolejności środkowo europejskie... Takie jedzenie służy najlepiej
człowiekowi, to jedzone od dziecka...

18. Data: 2006-09-30 12:58:49

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Robię literówki, ponieważ nie mam MS Office i przegapiam... Tu mnie już
> odsądzili za te błędy od wykształcenia...

no cóż, każdemu się zdarza przy szybkim pisaniu coś innego
wcisnąć...

> Co do kuchni - matki (większość) nie uczą córek nawet tego, co same
> umieją. Inna sprawa - córki nie chcą się uczyć, a później przychodzi proza
> życia...

a tutasj to się zgadzam w obu przypadkach.
Są takie matki co pozwalają córkom łaskawie, obrać ziemniaki
albo pozmywac gary i to od czasu do czasu... wyrządzając im
tym samym ogromną krzywdę!

A córki... Jak to córki mają inne sprawy na głowie...
randki, dyskoteki, szkoła... więc z drugiej strony też nie
ma się co dziwić.

> A przecież gotowanie to frajda

Oczywiście że tak! :-)

> a mycie garów to doskonałe odprężenie od
> codziennej nerwówki.

Oj nie dla mnie... może czasami

> Co więcej, nauczone za młodu daje mnóstwo czasu na
> dzieci, męża, a przede wszystkim dla samej siebie.

Zależy jeszcze co się przygotowuje... Jak jakieś
skomplikowane to niestety nie...
Ale to chyba po prostu trzeba lubić... wtedy ten czas
spędzony w kuchni można uznać za dobrze wykorzystany, choć
są i tacy którzy uważają że to czas zmarnowany...

> Masz problem lub będziesz miała - pisz na priv - odpowiem na grupie...

Dzięki, na razie nie mam wiekszych problemów. Za to z chęcią
czytam Twoje kulinarne posty za każdym razem dowiadując się
czegoś nowego...

Pozdrówka

19. Data: 2006-09-30 16:08:19

Od: "maślak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R@blinka" <r...@o...eu> napisał w wiadomości

> Dzięki, na razie nie mam wiekszych problemów. Za to z chęcią czytam Twoje
> kulinarne posty za każdym razem dowiadując się czegoś nowego...

te kulinarne to nieciekawe, bo to wszystko niezła blaga.
Za to te inne - widać mistrza słowa.
maślak

20. Data: 2006-09-30 16:23:09

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maślak" <m...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "R@blinka" <r...@o...eu> napisał w wiadomości

> te kulinarne to nieciekawe, bo to wszystko niezła blaga.
> Za to te inne - widać mistrza słowa.
> maślak

Widać, żeś nie maślak a śluzowiec...

KTO CHCE PRZEPISY NA...
DO...
Czy i ewentualnie jak zrobić indyka na dziko ( pierś ).
zagospodarowanie patisonów i cukinii?
WINOGRONO MARYNOWANE