Czym ... ślady po naklejce na lodówce

1. Data: 2006-09-03 09:22:03

Temat: Czym ... ślady po naklejce na lodówce
Od: WoJu <j...@p...wytnij-to.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jak w temacie... Czym usunąć fabrycnie naklejoną nalepke z danymi
technicznymi lodóki (a wlasciwie resztki kleju, które po niej pozosttały).
Lodówka jest 'srebrna' a jej bok (na którym była naklejka) jest plastikowy.

--
WoJu

2. Data: 2006-09-03 09:29:28

Temat: Re: Czym ... ślady po naklejce na lodówce
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WoJu" <j...@p...wytnij-to.fm> wrote in message
> [...]
> technicznymi lodóki (a wlasciwie resztki kleju, które po niej pozosttały).
> Lodówka jest 'srebrna' a jej bok (na którym była naklejka) jest

Juz po gwaracji. Label Remover. Label Killer i takie tam - w sklepach z
artykułami komputerowymi i biurowymi.

3. Data: 2006-09-03 10:25:30

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WoJu" <j...@p...wytnij-to.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> technicznymi lodóki (a wlasciwie resztki kleju, które po niej pozosttały).
> Lodówka jest 'srebrna' a jej bok (na którym była naklejka) jest

Najbezpieczniej (bez zarysowań i uszkodzenia powierzchni) spirytusem
salicylowym.

pozdr

cherokee

4. Data: 2006-09-03 11:00:01

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <44fa9396$0$22606$f69f905@mamut2.aster.pl>,
WoJu <j...@p...wytnij-to.fm> wrote:

> [...]
> Lodówka jest 'srebrna' a jej bok (na którym była naklejka) jest plastikowy.

WD-40

Władysław

5. Data: 2006-09-03 11:11:53

Od: "Agnieszka Saba" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> technicznymi lodóki (a wlasciwie resztki kleju, które po niej pozosttały).
> Lodówka jest 'srebrna' a jej bok (na którym była naklejka) jest

Ja wszelkie kleje z nalepek, cen itp spryskuje płynem do mycia okien,
zostawiam na jakis czas (ok.15 minut), następnie biore gąbkę i czyszcze
nią - schodzą idealnie.

Ines

6. Data: 2006-09-03 12:08:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message

> WD-40
>
> Władysław

Alkohol izopropylowy, a nie WD40, który jest zmywaczem-smarowaczem, a więc
do usuwania starych smarów i wilgoci oraz do smarowania powierzchni po nich,
a nie do usuwania klejów czy lepiszczy.

7. Data: 2006-09-03 12:12:22

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <edegp2$eso$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> [...]
> do usuwania starych smarów i wilgoci oraz do smarowania powierzchni po nich,

Dużo jeszcze musisz się nauczyć.

Władysław

8. Data: 2006-09-03 12:33:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dużo jeszcze musisz się nauczyć.
>
> Władysław

Pewnie, tyle, że mi to nie jest potrzebne...
A znajomość pewnych środków i ich szerokie stosowanie wchodziło w zakres
wykonywanego przeze mnie dawniej zawodu, podczas gdy u ciebie widać
teorię...

9. Data: 2006-09-03 12:35:40

Od: "kaskA" <k...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

WoJu napisał(a):
> Witam.
> Jak w temacie... Czym usunąć fabrycnie naklejoną nalepke z danymi
> technicznymi lodóki (a wlasciwie resztki kleju, które po niej pozosttały).

sprobuj popryskac lakierem do wlosow
brzmi dziwnie,
nie sprawdzalam osobiscie, ale ma dzialac

10. Data: 2006-09-03 12:38:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kaskA" <k...@g...net> wrote in message
s.com...

WoJu napisał(a):
> [...]

sprobuj popryskac lakierem do wlosow
brzmi dziwnie,
nie sprawdzalam osobiscie, ale ma dzialac
A wymienisz ten plastik na nowy?

wena mi padla:(
Co zrobić z karkówki?
KTO CHCE PRZEPISY NA...
DO...
Czy i ewentualnie jak zrobić indyka na dziko ( pierś ).