Czym toto się...

11. Data: 2012-12-15 15:37:29

Temat: Re: Czym toto się...
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

AAAAAAENs/xCBtJvfi8_A/s1600/kruche+ciastka+z+rabarba
rem.jpg

> Gugiel może i nie, ale JA weszłam po linkach kulinarnych na blog i tam
> znalazłam owe ciastka. Stąd właśnie moje pytanie.
> A Ty jak zwykle merytoRYCZna, Kodkodak TY moje.

Świąteczny nasTRUJ Twój mi się udzielił. XS Ty moje.

qr.a
--
pierdu pierdu

12. Data: 2012-12-15 16:02:48

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-15 13:06, Ikselka pisze:

> Hmmm... widzisz tam coś, co przypomina wykrawaczkę do takich ażurowych
> ciastek? NAPRAWDĘ?
>
> To Ci powiem: napisałam do autorki bloga, będzie szybciej i pewniej, bo
> (sądząc po własnie podanym linku zwłaszcza) na pewno na Twoim doświadczeniu
> i kojarzeniu polegać nie można...

To jakiś wielki problem pokroić ciasto w paski?
13-latka daje radę.

13. Data: 2012-12-15 16:03:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Dec 2012 07:34:46 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> I chyba jako podsumowanie:
>
> http://www.seriouseats.com/2010/07/gadgets-lattice-p
ocket-pie-mold-from-williams-sonoma-review.html

Dzięki, Aniu, jesteś niezawodna. Tak właśnie myślałam, że musi to tak
wyglądać. Tyle że jakoś nie mogę znaleźć, gdzie konkretnie toto kupić, w
polecanym sklepie Sonoma - nie ma. Przynajmniej wiem, czego szukać.
--
XL

14. Data: 2012-12-15 16:04:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Dec 2012 17:02:48 +0100, Aicha napisał(a):

> To jakiś wielki problem pokroić ciasto w paski?
> 13-latka daje radę.

Matkoicórko... a gdzież Ty tam paski widzisz?
--
XL

15. Data: 2012-12-15 19:18:02

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-15 17:04, Ikselka pisze:

> Matkoicórko... a gdzież Ty tam paski widzisz?

Jeśli nie mamy takiej foremki można pokroić rozwałkowane ciasto z
radełkiem lub nożem na wąskie (ok. 1 cm) paski i ułożenie z nich
ozdobnej kratki.

I tyle w temacie.

16. Data: 2012-12-15 19:19:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Dec 2012 20:18:02 +0100, Aicha napisał(a):

> Jeśli nie mamy takiej foremki można pokroić rozwałkowane ciasto z
> radełkiem lub nożem na wąskie (ok. 1 cm) paski i ułożenie z nich
> ozdobnej kratki.
>
> I tyle w temacie.

A ta w kółko to samo... Ja chcę KRATKĘ wprost z foremki!
Poniała?
--
XL

17. Data: 2012-12-15 19:22:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Dec 2012 20:18:02 +0100, Aicha napisał(a):

> pokroić rozwałkowane ciasto z
> radełkiem lub nożem na wąskie (ok. 1 cm) paski i ułożenie z nich
> ozdobnej kratki.

A poza wszystkim - jak Ty sobie wyobrażasz te "wąskie ok 1 cm paski" jako
kratkę na ciasteczku, które ma kilka cm średnicy? Dwa na krzyż czy trzy?
Masz Ty w ogóle jakieś pojęcie o wyobrażeniu?

--
XL

18. Data: 2012-12-15 22:28:06

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.amazon.com/dp/B004ZEMSHU/ref=asc_df_B004Z
EMSHU2305744?smid=ATVPDKIKX0DER&tag=pg-838-95-20&lin
kCode=asn&creative=395097&creativeASIN=B004ZEMSHU

http://www.stonewallkitchen.com/shop/kitchen/baking/
tools/601321.html

Ania

19. Data: 2012-12-15 23:18:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Dec 2012 14:28:06 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> [...]
EMSHU2305744?smid=ATVPDKIKX0DER&tag=pg-838-95-20&lin
kCode=asn&creative=395097&creativeASIN=B004ZEMSHU

Ania, ożeszki, no :-******

:-)
--
XL

20. Data: 2012-12-16 08:06:15

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

:-))))

Ania

GwW: Lin (taka ryba) - jestem w rozpaczy - crosspost
Kurczak odchodzący od kości
Placki ziemniaczane - mrożenie masy?
Kutia.
Pytanie o przepis na sos