Czym toto się...

21. Data: 2012-12-16 18:02:39

Temat: Re: Czym toto się...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Dec 2012 00:06:15 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> :-))))
>
> Ania

:-)

Przypomniało mi się, ze kiedyś zamawiałam tam (w Amazonie USA) fajny zestaw
do wekowania - i odmówiono wysyłki. Pewnie i z foremką tak będzie, no ale
spróbuję.
--
XL

22. Data: 2012-12-18 10:09:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-15 20:22, Ikselka pisze:

> A poza wszystkim - jak Ty sobie wyobrażasz te "wąskie ok 1 cm paski" jako
> kratkę na ciasteczku, które ma kilka cm średnicy? Dwa na krzyż czy trzy?
> Masz Ty w ogóle jakieś pojęcie o wyobrażeniu?

Zapytaj o to autorki bloga, bo widać nie ma.

23. Data: 2012-12-18 10:11:57

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-15 20:19, Ikselka pisze:

> A ta w kółko to samo... Ja chcę KRATKĘ wprost z foremki!
> Poniała?

Ależ tak. Jednakowoż ja nie posiadam kuchni wielkości stodoły i nie
potrzebuję (a przede wszystkim nie upcham nigdzie) osobnego gadżetu do
każdej kuchennej czynności :P

24. Data: 2012-12-18 12:46:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Dec 2012 11:09:47 +0100, Aicha napisał(a):

> Zapytaj o to autorki bloga, bo widać nie ma.

Ty masz? To kiego cytujesz?
--
XL

25. Data: 2012-12-18 12:47:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Dec 2012 11:11:57 +0100, Aicha napisał(a):

> Ależ tak. Jednakowoż ja nie posiadam kuchni wielkości stodoły i nie
> potrzebuję (a przede wszystkim nie upcham nigdzie) osobnego gadżetu do
> każdej kuchennej czynności :P

Ja upcham. Mam na to tysionc patentuf 333-)
--
XL

GwW: Lin (taka ryba) - jestem w rozpaczy - crosspost
Kurczak odchodzący od kości
Placki ziemniaczane - mrożenie masy?
Kutia.
Pytanie o przepis na sos